Pagina 22 van 42 EersteEerste ... 12 20 21 22 23 24 32 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 211 t/m 220 van 414

Discussie: Fokker T.5 FSX

  1. #211
    Geregistreerd
    18 februari 2013
    Locatie
    Asperen
    Berichten
    1.567
    Weblogartikelen
    4

    Standaard

    Geen straf hoor, performance testen met dit uitzicht!

    Laatst gewijzigd door Kaasjager; 22 oktober 2016 om 22:29

  2. #212

    Standaard

    Kun je ook bij mij overvliegen? Of is het een fantasie uitzicht?
    Als het regent in mei is april voorbij.

  3. #213

    Standaard

    Te gek, nu hebben we alleen nog een full size T.5 nodig ter completering. Richard, waar blijf je?
    Cees

  4. #214

    Standaard

    Cees,

    Wat Daan nu allemaal heeft uitgezocht/gemaakt is ook prima bruikbaar voor een G.1 simulator. Ik ben op dit moment aan het uitzoeken wat er zoal mogelijk is om van cockpit een sim te maken. Inmiddels lid geworden van een flight sim club in de omgeving Heerenveen, echte vakmensen. Na 2 dagen stond de voorzitter al op de stoep, een G.1 is toch weer eens wat anders dan een 737 of 777. Als je tijd heb moet je eens kijken op hun site: www.fsclub-friesland.nl Boven in het menu zie ook "cockpit bouwers" staan, daar kun je zien wat ze zoal gebouwd hebben.

    Groet,

    Mathieu.
    Als het regent in mei is april voorbij.

  5. #215
    Geregistreerd
    18 februari 2013
    Locatie
    Asperen
    Berichten
    1.567
    Weblogartikelen
    4

    Standaard

    Mathieu, het is allemaal Nederlands landschap. Dus, als ik goed gegokt heb, vlieg ik nu ongeveer op 9000 voet boven jou.



    Flight simulator werkt met een echte aarde, dus alle geografische locaties zijn er terug te vinden. Echter, default heeft FS géén zgn. fotoscenery. Dit fotoscenery is de inkleuring van het landschap met behulp van satellietfoto's van de daadwerkelijke locatie. De jongens van NL2000 (www.nl-2000.com) hebben alle beschikbare luchtfoto's van Nederland dus op ons stukje aarde 'geplot'. Ze hebben vliegvelden gemaakt, toegevoegd of verbeterd, zodat het allemaal net even wat realistischer is. Daarnaast worden belangrijke gebouwen, landmarks en bomen toegevoegd.
    Laatst gewijzigd door Kaasjager; 22 oktober 2016 om 22:29

  6. #216

    Standaard

    Hoi Daan,

    Als ik het goed zie vlieg je richting Sneek met een koers van rond de 260 graden, klopt dat?
    Laatst gewijzigd door Mathieu; 20 juli 2016 om 16:25
    Als het regent in mei is april voorbij.

  7. #217
    Geregistreerd
    18 februari 2013
    Locatie
    Asperen
    Berichten
    1.567
    Weblogartikelen
    4

    Standaard

    Dat klopt! Ik ben van Ameland naar het oosten opgestegen, vervolgens een draan naar het zuiden en vanaf EHLW de spoorlijn gevolgd.

  8. #218

    Standaard

    Bij het rode kruisje woon ik, overigens kan ik zien dat de scenery alweer zo'n 6 jaar oud is. Neemt niet weg dat ik het erg indrukwekkend vind wat er mogelijk is.
    Bijgevoegde afbeelding(e) Bijgevoegde afbeelding(e)  
    Als het regent in mei is april voorbij.

  9. #219
    Geregistreerd
    18 februari 2013
    Locatie
    Asperen
    Berichten
    1.567
    Weblogartikelen
    4

    Standaard

    Nou, dan woon je best heel mooi Mathieu!

  10. #220

    Standaard

    Dat doet hij zeker!
    Daan, ik heb je hele draadje op mijn gemak bekeken en ben zwaar onder de indruk. Fantastisch zoals je eenA
    model laat groeien met behulp van input van forumleden. Als modelbouwer krijg
    ik hier echt jeuk van. Ik bouw op schaal 1/32 en het zou te gek zijn als hier iets mee gedaan kunnen worden met
    het printen van onderdelen voor een model. Zijn daar in dat programma mogelijkeheden voor via bijvoorbeeld
    Shapeways?
    Ik ben van jongs af aan fan van de Fokker T.5. Met een beetje fantasie is het precies de HP 56, de nooit gebouwde
    tweemotorige voorloper van de HP 57 Halifax. Ze hebben zelfs het Messier landingsgestel gemeen.

    Cees

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •