Pagina 4 van 5 EersteEerste ... 2 3 4 5 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 31 t/m 40 van 45

Discussie: Nationaal Militaire Museum (NMM)

  1. #31

    Standaard

    ik ben gisteren ook naar het NMM geweest, het ziet er allemaal flitsent uit maar er is nog veel werk te doen. Zoals piloten in de hangende vliegtuigen, de vleugellatten van de 104 halen en de uitlaatcovers van de Seahawk zwart spuiten. De D21 en G1 in hangaar 8 zetten samen met de werkplaats van propellers. De F16 op drie wielen zetten kijkt ook mooier.De Horeca is ook veel te klein, vooral op Zondag.Twintig stoelen en een paar staantafels, een paar meter veder staan banken van tien meter lang, maar daar mocht ik met de appeltaart niet heen.Het restaurant was onvindbaar ,maar dat zag ik toen ik buiten liep.

  2. #32
    Geregistreerd
    15 januari 2008
    Locatie
    Zwollywood
    Berichten
    2.099

    Standaard

    Het restaurant was inderdaad goed verstopt!

  3. #33

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door g-1reaper Bekijk bericht
    Het restaurant was inderdaad goed verstopt!
    De D.XXI ook, schijnbaar heb ik boven nog een of twee locaties gemist...

    Ik ben er deze week geweest, en het was er behoorlijk druk! Verder een uitermate fraai ingericht museum, waar helaas maar de halve collectie van het MLM te zien is. Hopelijk word er nog flink gerouleerd in de toekomst zodat het interssant blijft om er vaker langs te gaan.

    Paar plaatjes:










  4. #34
    Geregistreerd
    14 maart 2011
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    249

    Standaard

    De Fokker hangt hoog op een donker plekje. Ben hem de eerste keer ook niet tegengekomen.

  5. #35

    Standaard

    Die hal heb ik dus compleet gemist! Later dit jaar nog maar een keertje terug gaan dan, ik woon er niet zo heel ver vandaan.

  6. #36
    Geregistreerd
    15 januari 2008
    Locatie
    Zwollywood
    Berichten
    2.099

    Standaard

    Er zijn inderdaad boven nog een aantal ruimtes, maar naar mijn persoonlijke smaak zijn ze bijna allemaal verspilling van kostbare ruimte!
    Het is jammer dat de D.XXI zo is weggemoffeld....

  7. #37
    Geregistreerd
    15 januari 2008
    Locatie
    Zwollywood
    Berichten
    2.099

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ferry_vO Bekijk bericht
    Hopelijk word er nog flink gerouleerd in de toekomst zodat het interssant blijft om er vaker langs te gaan.
    Ik heb tijdens mijn bezoek daar eens wat over gevraagd, maar het komt er op neer dat we dat niet hoeven te verwachten.

  8. #38
    Geregistreerd
    18 februari 2013
    Locatie
    Asperen
    Berichten
    1.566
    Weblogartikelen
    4

    Standaard

    De D.21 hangt er ook erg onrealistisch bij, als het een oorlogsvlucht moet nabootsen (daar ga ik vanuit). Flaps uit (die officieel 'remkleppen' genoemd werden), die werden alleen tijdens de landing gebruikt. Daarnaast hangt er nog iets wat lijkt op een remove-before-flight vlaggetje aan de pitotbuis...

  9. #39
    Geregistreerd
    15 januari 2008
    Locatie
    Zwollywood
    Berichten
    2.099

    Standaard

    En de D.VII staat er link bij. Kinderen schrijven nu hun naam in het stof (!). Het is wachten op schade. De rondlopende suppoosten zeggen doodleuk "mensen moeten ook niet het huftertje uit willen hangen, het is hier een museum". Helaas. De werkelijkheid is dat er zat huftertjes rondlopen....

  10. #40

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door g-1reaper Bekijk bericht
    Helaas. De werkelijkheid is dat er zat huftertjes rondlopen....
    Mogen zogenaamde 'Faaienoot' supporters dan ook al bij het NMM naar binnen?

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •