Weergegeven resultaten: 1 t/m 4 van 4

Discussie: ons LSK HORLOGE

  1. #1
    Geregistreerd
    28 december 2008
    Locatie
    north scotland
    Berichten
    137
    Weblogartikelen
    1

    Standaard ons LSK HORLOGE

    Na de luchtmacht LSK gingen er veel naar KLM of Schreiner of Martinair
    De jongens die by Schreiner werkten kregen een MILUS Horloge was echt fantastisch maar wel klein vergeleken bij de Engelse watches
    Wil weten of er nog mensen zijn die de milus van Schreiner Airways bewaard hebben .
    En dan nog het luchtmacht horloge met 054 op de deksel wat voor een merk was dat ?
    Let niet op de schoonheid want ze zijn ook heel oud net als ik .maar................
    ...ze werken nog steeds

  2. #2
    Geregistreerd
    24 augustus 2011
    Locatie
    Hendrik Ido Ambacht
    Berichten
    468

    Standaard

    Hierbij een foto van een latere elektronische editie die ik als Schreiner employee kreeg. (Lang zo mooi niet) Er is op 17 december a.s.een Schreiner borrel voor oud medewerkers op 16hoven. Als je interesse hebt en ik je email adres ontvang zal ik de gegevens doorsturen. Omdat 'de baas' niet meer betaald kost het 15 eurotjes. Misschien leuk om oude maten te ontmoeten. Misschien tot kijk, Jan Prinz

  3. #3
    Geregistreerd
    28 december 2008
    Locatie
    north scotland
    Berichten
    137
    Weblogartikelen
    1

    Standaard

    jasses wat een goedkoop prul Ik hoop dat ik U niet beledig met die opmerking .Als je bij een baas weggaat moet hij toch iets goeds weggeven ?
    Ik zou het leuk vinden om eens om een hoekje te kijken maar...ben al over de 80 en woon in noord Scotland sinds mijn aow
    Maar vind het toch heel fijn dat ik het monster mocht zien .
    willem @btinternet.com

  4. #4
    Geregistreerd
    24 augustus 2011
    Locatie
    Hendrik Ido Ambacht
    Berichten
    468

    Standaard Schreiner horloge,

    Het is inderdaad een eenvoudig werkje. Een relatie geschenkje op het niveau van dassen, sjaaltjes, zakmesjes, balpennen, koffiemokken en nog veel meer.
    Ik heb een veel beter afscheidscadeau gekregen en ik heb Schreiner Luchtvaart altijd een fijn bedrijf gevonden. Ik ben 84 en (hoewel ik mezelf dus 'senior' mag noemen), ben geen seniorlid. Ik vind het leuk dat iemand in Schotland nog interesse heeft in Nederlandse Luchtvaart. Houwe zo! Jan P.

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •