Pagina 6 van 11 EersteEerste ... 4 5 6 7 8 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 51 t/m 60 van 106

Discussie: Toegangsdeur Fokker T-V / Entrance door Fokker T-V

  1. #51
    Geregistreerd
    13 november 2007
    Berichten
    680
    Weblogartikelen
    1

    Standaard

    Ik zal vanavond geschikte lijntekeningen opzoeken waar we dat in kunnen doen.

  2. #52
    Brommer Guest

    Standaard

    Hey dit komt op gang. Ik zal mijn best doen ook wat bij te dragen.

    Wat het model van de T-V betreft heb ik eens 'n paar foto's gevonden door Googlen, kan van PHantasy in Blue geweest zijn. Ik geloof dat jullie dit model bedoelen Mathieu en Herman? Overigens zeer fraai gebouwd, net echt, van het camo schema kan ik (nog) niets zeggen.
    Jos



    Laatst gewijzigd door Arjan; 28 augustus 2008 om 12:38

  3. #53
    Geregistreerd
    13 november 2007
    Berichten
    680
    Weblogartikelen
    1

    Standaard

    Ik heb geen echt lekkere lijntekening waar we in kunnen knoeien, de meesten hebben teveel overbodige details. Ik ga aan een lijntekening werken waar alleen de nodige informatie op staat. Ik post deze in de loop van komende week.

  4. #54

    Standaard camo

    Hmm, Interessante wending, (van deur naar kleur, van nummer naar camo). Volg deze ontwikkeling met aandacht.
    Heb boven ff gekeken naar de bouwtekening van het Xotic 1/72 TV model. Helaas niet echt bruikbaar.

    Kwam dit wel tegen op het internet:
    STIWOT Nieuws
    Maar kan je daar wel wat mee? Op een of andere manier een copietje mischien?
    (Enne... dan wil ik het camopatroon van de onderzijde's wel doen! )

    Trouwens deze opname van dat vliegende model vindt ik erg mooi.
    Laatst gewijzigd door Arjan; 28 augustus 2008 om 12:39

  5. #55

    Standaard

    Hoi Allemaal,

    Nog een klein nieuwtje over de 857, in het boekje over de T.V geschreven door Hooftman staat een foto van een vliegende T.V genomen door een toestel dat er boven vloog. Ik ben er zeker vrijwel zeker van dat dat de 857 is. Het bewijs heb ik in de vorm van een foto die schuin van boven genomen is en waar de registatie duidelijk te zien is. Je kunt ook duidelijk de overeenkomst in camo zien. Helaas voor jullie heb deze foto verkregen op voorwaarde dat ik hem niet op internet zet. Mocht iemand hem willen zien dan moet hij maar eens langskomen.

    Groet,

    Mathieu.

  6. #56
    Geregistreerd
    13 november 2007
    Berichten
    680
    Weblogartikelen
    1

    Standaard

    Dat moet geen probleem zijn toch?

  7. #57
    Geregistreerd
    15 januari 2008
    Locatie
    Zwollywood
    Berichten
    2.099

    Standaard

    Ik heb dit in elkaar gefrot, nu nog een bovenaanzicht! Wie oh wie, heeft nog wat liggen?
    Laatst gewijzigd door Arjan; 28 augustus 2008 om 12:39

  8. #58
    Brommer Guest

    Standaard

    Mooie tekeningen Edwin en kijk hoe mooi die toegangsdeur te zien is (eens de aanleiding tot deze 'draad' . Mooi te zien ook de andere details, zoals 2e piloot/mitrailleurpositie bovenop etc. Helaas heb ik geen enkel aanzicht, laat staan een bovenaanzicht. Ik denk dat Arjan hier wel wat kan toevoegen
    Jos

  9. #59

    Standaard

    Hoi,

    2 tekeningen van de bovenkant. De eerste komt uit het handboek van de T.V, de tweede uit het boekje van Hugo Hooftman.

    Chris



    Laatst gewijzigd door Arjan; 28 augustus 2008 om 12:39

  10. #60
    Geregistreerd
    13 november 2007
    Berichten
    680
    Weblogartikelen
    1

    Standaard

    Vast bedankt
    Ik ben nog bezig met vereenvoudigde tekeningen (beetje als het bovenaanzicht van Chris), maar heb nog geen kans gezien om die af te werken.

    Mijn idee is om in het forum projecten een map te maken met de naam Camouflage mei 1940. Daar kunnen we dan voor elk toestel een topic starten bijvoorbeeld 'Fokker T.V 857' Waar dan de tekeningen geplaatst kunnen worden en discussies over dat specifieke toestel gevoerd kunnen worden. Lijkt jullie dat wat?

Tags for this Thread

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •