Pagina 9 van 11 EersteEerste ... 7 8 9 10 11 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 81 t/m 90 van 106

Discussie: Toegangsdeur Fokker T-V / Entrance door Fokker T-V

  1. #81

    Standaard

    Hoi Jos,

    Bekend probleem, dat van die te korte dagen/weken! Maar goed, wat in het vat zit verzuurd niet!! Overigens heb ik een copie van het komplete handboek van de T.V hiet thuis liggen, je bent altijd welkom om langs te komen en het e.e.a. te copie?ren. Morgen gik weer voor een paar weken varen in Duitsland dus al je niets van me verneemt kan het daar aan liggen.

    Groet,

    Mathieu.

  2. #82

    Standaard

    Hoi,

    Van de week ben ik op bezoek geweest bij Willem Vredeling, en heb hem dit draadje laten zien. Over de foto uit bericht 43, geplaatst door G.1reaper had hij nog een interessant verhaal: als je goed kijkt zie je iemand door het raampje naar buiten kijken. Dit is heer Beeling en hij kijkt niet zomaar naar buiten! Deze foto is genomen tijdens proeven van het dumpen van benzine. Op een echte foto kun je de benzine nog zien stromen! Beeling observeerde dus of e.e.a. ging zo als het zou moeten. De foto is gemaakt op 3 maart 1938. Voor het gemak plaats ik de foto hier nog maar een keer.

    Groet,

    Mathieu.

    Laatst gewijzigd door ReneL; 4 augustus 2009 om 10:25

  3. #83
    Geregistreerd
    3 oktober 2008
    Locatie
    Emmen
    Berichten
    230
    Weblogartikelen
    1

    Standaard Toegangsdeur Fokker T-V

    Nu ik eindelijk foto's kan uploaden, hierbij nog een foto uit de collectie van Bodo Sandberg. Ik meen als middelste persoon Gautier te herkennen en naast hem lijkt wel Henk van Overvest. Wie er meer herkend, gaarne een berichtje hierover.
    Ger.

    Laatst gewijzigd door Arjan; 13 september 2009 om 09:45

  4. #84

    Standaard

    Mooie foto Ger

    Groet,

    Mathieu.

  5. #85

    Standaard reconstructie T5

    Beste Allemaal,

    Ook ik ben nieuw hier en zag dat er veel informatie over de Fokker T5 bij jullie bekend is. Daarom hierbij mijn oproep om mijn site eens te bekijken en met name mijn Fokker T5 (schaal 1:13) www.fokkert5.webs.com
    Ik ben namelijk op zoek naar een bouwtekening van dit toestel, zodat ik het goed kan restaureren. Alvast bedankt!

  6. #86
    Geregistreerd
    13 november 2007
    Berichten
    680
    Weblogartikelen
    1

    Standaard

    Ik zie dat het een RC model is. Probeer Phantasy in BLue eens. Die heeft een T.V gebouwd. mogelijk is de jouwe van dezelfde tekening gebouwd.

    Mocht je weten waar de tekeningen te verkrijgen zijn, dan hoor ik dat ook graag.
    Van de D.XXI zijn er verschillendeYke rusticus verkoopt ook tekeningen van de D.XXI, G.I en A-17 (US versie van de 8A3N)

  7. #87

    Standaard reconstructie T5

    Beste Arjan,
    Mijn model is veel ouder dan de tekeningen en modellen van Phantasy in Blue. Het is mogelijk in de 60ér of 70ér jaren al gebouwd. Ik was benieuwd of daar nog tekeningen van bestonden.

    Groeten,

    Ronald.

  8. #88
    Geregistreerd
    13 november 2007
    Berichten
    680
    Weblogartikelen
    1

    Standaard

    Weet je wat meer van de achtergrond van je toestel?

  9. #89

    Standaard

    Nee, ik weet niets van de bouwer of de tekening.

  10. #90

    Standaard

    Hoi Ronald,

    Dat is een leuk project dat jij hebt! Ik heb je site even bekeken en en moet zeggen dat ik het erg leuk vind dat je de moeite neemt om het model te restaureren en dat je de medemens de gelegenheid geeft om via je website het project te volgen. Heb je plannen om het model weer te laten vliegen? Overigens goed mogenlijk dat de bouwer destijds vrijwel geen tekeningen gebruikt heeft en alleen gebruik gemaakt heeft van schetsen welke in diverse boeken te vinden zijn.
    Veel sucses ermee en ik hoop dat je ons ook via het forum op de hoogte houdt!!

    Groet,

    Mathieu.

Tags for this Thread

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •