Weergegeven resultaten: 1 t/m 4 van 4

Discussie: Model Fokker F.26.

  1. #1

    Standaard Model Fokker F.26.

    Hoi,

    Kwam net deze site tegen die van iemand die hier onder de naam "robh" wel eens bijdrage levert. Echt prachtig om te lezen/zien hoe hij een model van de F.26 gebouwd heeft. Zie: http://www.hollandaircraft.nl/F81%20Fokker%20F.26.pdf

    Groet,

    Mathieu.
    Als het regent in mei is april voorbij.

  2. #2

    Standaard

    Hoi Mathieu,
    "robh" staat gewoon voor Rob Hamann en hollandaircraft.nl is zijn eigen site waarop hij al zijn modelbouwwerk laat zien. Niet alleen van Fokker maar ook de andere Nederlandse bouwers Koolhoven, Pander, Schelde en Van Berkel. In de modelbouw is Rob Hamann wel een redelijk bekende naam. Hij is van plan om zo'n beetje alles te bouwen en er een bouwverslag van te plaatsen. Leuke site om door heen te bladeren....
    Groeten, Rik

  3. #3

    Standaard Zomaar een detail

    Er viel me iets op aan een Avenger waar ik in het verleden overheen heb gekeken, waardoor er een vraag bij me op komt:

    Zou er ooit een modelbouwer zijn geweest die rekening heeft gehouden met het feit, dat wanneer de Engine Cowlflaps open staan, dat dan de bovenste niet mee doet?

    Op die manier werd het zicht van de vlieger tijdens de nadering en landing aan boord niet nóg meer beperkt...




    Tracker.

  4. #4
    Geregistreerd
    29 februari 2008
    Locatie
    P.B.Pouw
    Berichten
    928

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tracker Bekijk bericht
    Zou er ooit een modelbouwer zijn geweest die rekening heeft gehouden met het feit, dat wanneer de Engine Cowlflaps open staan, dat dan de bovenste niet mee doet?

    Op die manier werd het zicht van de vlieger tijdens de nadering en landing aan boord niet nóg meer beperkt...

    Tracker.
    Volgens mij heeft het geen zin om een beweegbare cowl flap te maken omdat de carburateur inlaat buis daar zit


Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •