Pagina 2 van 2 EersteEerste 1 2
Weergegeven resultaten: 11 t/m 19 van 19

Discussie: Blingbling

  1. #11

    Standaard Blingbling

    Ik was nog vergeten dat ik in mijn schuur een al jaren niet meer gebruikte asbak heb staan.
    Van aluminium, en hij ziet er na de natuurlijke oxidatie niet meer uit.

    Maar in 1975 ontving ik hem van een sloper, die riant was betaald om een aantal S2A's naar Kingdom Come te helpen.

    Een van zijn werknemers had een handeltje op touw gezet, 18 asbakken per kist.
    De zuiger half doorgezaagd, en mooi opgepoetst, met rood ingevulde sleuven voor de zuigerveren.
    De foto is van 2005.

    Hij is intensief gebruikt. Ik loop er al jaren slecht door...



    Als er nog iemand met poetsbehoefte is...

    Tracker.

  2. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door huub vink Bekijk bericht
    Hey Ferry, zie ik mezelf daar niet op jouw foto staan?
    Dat zou zo maar eens kunnen Huub!

  3. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pim Pouw Bekijk bericht
    Niet zo leuk als je voor originaliteit gaat
    Als je bedenkt dat deze P-38 ooit omgebouwd is als Reno Racer en bij een crash volledig afgeschreven is geweest en weer van de grond af is opgebouwd, zal er sowieso al weinig origineels meer aan zijn.

  4. #14
    Geregistreerd
    29 februari 2008
    Locatie
    P.B.Pouw
    Berichten
    932

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ferry_vO Bekijk bericht
    Als je bedenkt dat deze P-38 ooit omgebouwd is als Reno Racer en bij een crash volledig afgeschreven is geweest en weer van de grond af is opgebouwd, zal er sowieso al weinig origineels meer aan zijn.


    Dit valt toch wel mee ?

    Total loss is het volgende vliegtuig :



    Maar het type plaatje vliegt nu in Belgie weer vrolijk rond !

  5. #15

    Standaard

    deze bling maar eens poetsen tot bling bling (en krijg de user CP en edit options maar niet gevonden om fotos te verkleinen)

  6. #16

    Standaard

    Hoi Hans,

    Voor het verkleinen moet je gebruik maken van het paperclip symbooltje boven het veld waarin je de tekst schrijft. Eerst gewoon je afbeelding uploaden en als dat gedaan is op het paperclipje drukken en dan op ïnsert"klikken.

    Groet,

    Mathieu.
    Als het regent in mei is april voorbij.

  7. #17
    Geregistreerd
    21 juli 2011
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    6.318

    Standaard

    En Hans, je kunt ook besluiten niet breder dan bijv. 1150 tot 1200 PIXELS BREED te scannen of terug te brengen naar die grootte na het scannen,
    zit je bijna altijd goed, tenzij het een staande afbeelding is, dan niet hoger dan pakweg 790 tot 800 PIXELS.
    Buiten de paperclip en driehoekje is dat de andere mogelijkheid.

    Ruud.

  8. #18

    Standaard

    het zijn upgeloade foto's van i-Phone; en #@%&#% waar zit die insert button? ach, er benne ergere dingen

  9. #19

    Standaard

    Hoewel aluminium te verchromen is vraag ik mij of of dat bij de temperatuur range waaraan een vliegtuig wordt blootgesteld wel goed gaat.

    Weet iemand dit?

    Groet,
    Huub

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •