Pagina 4 van 140 EersteEerste ... 2 3 4 5 6 14 54 104 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 31 t/m 40 van 1392

Discussie: Foto's "US military aircraft nostalgia and more" die ook nog thuis lagen.

  1. #31
    Geregistreerd
    21 juli 2011
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    6.278

    Standaard

    Hallo J.Prinz.

    Een mail naar Arjan de administrator met het verzoek om hem aan te passen is de weg. Hij is minder aanwezig op deze site dan ons pensionado's.
    Als ik hem voor u kleiner maak dan komt hij nogmaals op het forum te staan en dat is dubbel op.

    TIP: volgende keer plaatsen d.m.v. het paperclipje.

    Ruud van Ommeren.
    Laatst gewijzigd door ruudvanom; 15 januari 2015 om 21:39

  2. #32
    Geregistreerd
    24 augustus 2011
    Locatie
    Hendrik Ido Ambacht
    Berichten
    468

    Standaard

    Bedankt Ruud. Ik had het met een paperclip gedaan, maar vergeten de foto eerst te verkleinen. Al doende leert men. Vind(t) U (je) het erg om mij bij toekomstige correspondentie te tutoyeren. Vind ik gezellig. Vr.gr. Jan Jr.

  3. #33
    Geregistreerd
    21 juli 2011
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    6.278

    Standaard

    Hallo Jan Jr.

    Dan begrijp ik niet hoe hij zo groot kan verschijnen. Het te breed of te hoog zijn is juist geen probleem als je de paperclip en driehoekje gebruikt.

    Ik zal hieronder mijn werkwijze beschrijven ter vergelijking, misschien wijkt de jouwe af?

    "Post Reply" aanklikken.
    Er verschijnt een nieuw venster genaamd "Reageren op discussie" met o.a. in bovenste regel een paperclipje met rechts daarnaast een driehoekje. Deze gaan we gebruiken.
    "Paperclip" aanklikken.
    Er verschijnt een nieuw venster genaamd "Beheer bijlagen", in het kadertje staan vijf regels met "Kies bestand".
    Laten we maar beginnen met 1 foto en niet met een aantal tegelijk.
    "Kies bestand" aanklikken.
    Er verschijnt een nieuw venster met alles wat op de computer te vinden is. Nu kun je je foto zoeken. Indien gevonden, dubbel klikken op de gewenste foto.
    Nu zie je weer het venster "Beheer bijlagen" en je ziet dat achter "Kies bestand" nu de naam van je gekozen foto staat.
    Rechts naast de laatste regel in het venster staat de knop "Uploaden".
    "Uploaden" aanklikken en even wachten tot je een extra kadertje ziet verschijnen genaamd "Huidige bijlagen" met de naam van je geuploade foto en daarachter de grootte van het bestand in KB's.
    Rechts daarnaast staat een knop "Verwijder". Indien je dit niet wilt gaan we terug naar het "Reageren op discussie"-venster, waar alles begon, waar je wat tekst typt waaronder je de foto wilt plaatsen.
    Het best is om onder de getypte tekst nog een witregel te plaatsen. Doe je dit niet staat de foto wel erg dicht op de tekst.
    Klik op het driehoekje rechts naast de paperclip.
    Er verschijnt een klein venstertje genaamd "Beheer bijlagen" en daaronder de naam van je foto.
    Klik op de naam van je foto en je ziet dat je foto als [ATTACH](5 cijfers)[ATTACH] in het venster "Reageren op discussie" verschijnt.
    Iets onder het venster staan twee knoppen: links "Reactie versturen" en rechts "Voorbeeld van een bericht".
    Je kunt nu eerst het resultaat beoordelen indien je "Voorbeeld van een bericht" aanklikt, indien je dat niet wilt gewoon doorgaan.
    Een witregel onder de foto geven en daarna je naam of wat je wilt typen.
    Daarna "Reactie versturen" aanklikken en je handelingen zijn afgesloten.
    Ik denk dat één foto per keer voorlopig voldoende is om aan te wennen.

    Hopelijk heb ik het duidelijk uitgelegd. Dit is mijn werkwijze. Even wennen maar nooit foto's die van de monitor lopen.
    Er staat bij "Civiele luchtvaart - Civil aviation", topic "NLS - Nationale Luchtvaart School" op "pagina" 3 nog een stuk tekst omtrent afbeeldingen te plaatsen met paperclip en driehoekje en de invloed van de "Gebruikersinstellingen" daarop.

    Opmerking: indien je geen paperclip en driehoekje wilt gebruiken zorg dan dat je afbeeldingen voor een 24" monitor niet breder zijn dan pakweg 1300 tot 1400 pixels en zeker niet hoger dan 800 pixels, hoogte wat minder pixels voor een 21" monitor. Dus of de breedte of de hoogte aanpassen, de andere zijde loopt dan (met de juiste instelling) proportioneel mee met de verkleining.

    Mvg,
    Ruud.
    Laatst gewijzigd door ruudvanom; 16 januari 2015 om 18:35

  4. #34
    Geregistreerd
    24 augustus 2011
    Locatie
    Hendrik Ido Ambacht
    Berichten
    468

    Standaard

    Bedankt Ruud, ik heb je uitleg opgeslagen en ga hem afdrukken. Misschien komt hij zelfs boven de computer te hangen. Ik zie dat ik inmiddels van 'junior member' ben gepromoveerd naar 'member'. Maak ik toch nog promotie op mijn leeftijd. Ik vind trouwens dat deze site goed in elkaar zit. Ik heb er veel plezier mee. Jan

  5. #35
    Geregistreerd
    21 juli 2011
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    6.278

    Standaard

    Hallo Jan Jr.

    Deze tekst had betrekking op het plaatsen van foto's op NLV.
    Bij "Civiele luchtvaart - Civil aviation", topic "NLS - Nationale Luchtvaart School" op "pagina" 3 vind je een tekst die ook over dit onderwerp gaat.
    Hoe je de grootte op je eigen monitor kunt beïnvloeden d.m.v. "Gebruikersinstellingen" (alleen geldig voor met paperclip/driehoekje geplaatste foto's, zowel voor ontvangst als verzending).
    Jij zult foto's zo geplaatst nu ontvangen op de standaardinstellingen van het programma (neem ik aan) en die zijn maximaal 750 x 600 pixels en dat kan groter.
    Dat staat daar beschreven.

    Mvg,
    Ruud.
    Laatst gewijzigd door ruudvanom; 17 januari 2015 om 21:07

  6. #36
    Geregistreerd
    21 juli 2011
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    6.278

    Standaard

    Foto 26.
    Grumman A-6A Intruder on USS America circa 1986, VA-85.



    Ruud.

  7. #37
    Geregistreerd
    21 juli 2011
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    6.278

    Standaard

    Foto 27.
    Boeing KB-50J.



    Ruud.

  8. #38
    Geregistreerd
    21 juli 2011
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    6.278

    Standaard

    Foto 28.
    Douglas A-4C Skyhawk (145118/16/UH) in 1974. VC-7, US Navy.



    Ruud.

  9. #39
    Geregistreerd
    21 juli 2011
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    6.278

    Standaard

    Foto 29.
    Douglas C-47H (50740). Kwajalein Test Site, 1967. US Army.
    Zie voor Kwajalein Test Site: Kwajalein: RTS History



    Ruud.

  10. #40
    Geregistreerd
    21 juli 2011
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    6.278

    Standaard

    Foto 30.
    Grumman E-2C Hawkeye (159501/736/NG). VAW-126, USS Constellation.



    Ruud.

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •