Weergegeven resultaten: 1 t/m 6 van 6

Discussie: N.V.I. C.III.

  1. #1
    Geregistreerd
    21 juli 2011
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    6.318

    Standaard N.V.I. C.III.

    N.V.I. C.III.
    Ontwerp van Joop Carley uit de fabriek "Holland", door de N.V.I. overgenomen. Nooit in gebruik genomen.
    De LVA koos voor de Fokker S.II. Volgens Carley had Fokker vuil spel gespeeld en uit teleurstelling nam hij ontslag bij de N.V.I., zijn werk werd overgenomen door Frits Koolhoven.



    Ruud van Ommeren.
    Laatst gewijzigd door ruudvanom; 10 januari 2015 om 12:33

  2. #2

    Standaard

    Bedankt voor de aparte foto weer. Ik kende het verhaal, maar niet het bij behorende toestel. Vreemde plaatsing van de stijlen. over een groot gedeelte zijn boven- en ondervleugel nauwelijks met elkaar vebonden.

    Groet,
    Huub

  3. #3

    Standaard

    Ruud,

    Dit is zeker wel een zeldzame foto? Ik kan op Internet geen enkele andere foto vinden na wat kort gezocht te hebben. Bedankt voor het plaatsen.
    Overigens best een elegant toestel.

    Mvg, Boris

  4. #4
    Geregistreerd
    21 juli 2011
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    6.318

    Standaard

    Hallo Huub en Boris.

    Er hadden nog een aantal zeldzame foto's op NLV kunnen staan. Helaas is de verkoper niet betrouwbaar gebleken gezien de gebeurtenissen.
    De duurste foto was plotseling niet meer te vinden, waarschijnlijk onderhands verkocht hoewel het al een flinke prijs had bereikt en ik tot meer bereid was.
    Bij een tweede serie waarbij ik bij allen als hoogste bieder stond, en hij akkoord ging met de verkoop, liet hij niets meer van zich horen ondanks twee mails die ik stuurde.
    De derde serie waar ik ook bij allen de hoogste bieder was verdween zomaar. Allen werden op gereserveerd gezet of verdwenen.
    Contact is helaas niet meer te krijgen met deze verkoper.
    Alleen de eerste serie is netjes geleverd.

    Ruud.
    Laatst gewijzigd door ruudvanom; 10 januari 2015 om 13:41

  5. #5

    Standaard

    Fokker was dus niet de enige die "vuil spel" speelde met de N.V.I.

  6. #6
    Geregistreerd
    21 juli 2011
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    6.318

    Standaard

    Tot mijn verbazing kom ik er vandaag achter dat ik deze foto al eerder heb geplaatst
    en wel op 2 januari j.l. (in dezelfde categorie).
    Excuses voor dit dubbelspel.


    Ruud.
    Laatst gewijzigd door ruudvanom; 11 januari 2015 om 18:52

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •