Pagina 2 van 2 EersteEerste 1 2
Weergegeven resultaten: 11 t/m 13 van 13

Discussie: het leven van Frits Koolhoven

  1. #11
    Geregistreerd
    21 juli 2011
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    6.306

    Standaard

    Hallo havair.

    Ik heb Wesselink in de ban gedaan. Vind zijn boeken te duur in vergelijking met andere boeken.
    Het is niet zo dat ik niets van hem heb.
    Ik heb v.w.b. dit topic zijn eerder verschenen "Koolhoven. Nederlands vliegtuigbouwer in de schaduw van Fokker".
    Een titel van hem en Thijs Postma uit 1981. Zijn vroegere werk had een veel betere prijs/kwaliteit verhouding dan die POD-titels van tegenwoordig.

    Mvg,
    Ruud.
    Laatst gewijzigd door ruudvanom; 23 januari 2015 om 15:09

  2. #12
    Geregistreerd
    15 januari 2008
    Locatie
    Zwollywood
    Berichten
    2.099

    Standaard

    Ik snap het wel. Geen voorraad, hij kan boeken laten bijprinten in zeer lage aantallen, en verkoop geheel in eigen hand houden.
    Maar er zijn uitgeverijen die veel meer waar voor je geld kunnen bieden...

  3. #13

    Standaard

    "Vliegmensch" is toch wel een heel fijn gevarieerd en prettig leesbaar boek. Best wel aangrijpend hoe het hem verging met al die up's en down's.. (nu de documentaire nog maar eens met andere ogen bezien en boekje D. Top kopen).
    En ach, alles beter dan een 13-in-dozijn gruize muisleven: je kunt ook stellen dat hij een heel interessant leven heeft mogen meemaken met vele bijzondere belevenissen (had hij zich dat gerealiseerd? dan waren depressies/drank niet nodig? en had hij veel ouder dan 60 kunnen worden - nog meer vooruitstrevende vliegtuigen bouwen: hij stond op het punt via zijn netwerk direct aan de slag te gaan in Engeland..).

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •