Pagina 3 van 3 EersteEerste 1 2 3
Weergegeven resultaten: 21 t/m 26 van 26

Discussie: de Kooy voor 1940.

Standaard

# 19 Adri, schoonpapa "deed in propellers" ...zoals Jaap zei. Gisteravond heb ik mij (ook) een bult gezocht op de site
    naar deze foto...niet gevonden...gelukkig heb ik het origineel, compleet met tekst van Jaap.
    Na de houtbewerking is vader Kees omgeschoold tot magazijnbeheerder en is gepensioneerd als vak- officier.
    Laatst gewijzigd door tev; 11 januari 2019 om 17:23

Standaard

Leuk Trudy. Elke keer als ik iets van Jaap tegenkom, denk ik weer terug aan de tijd dat ik de taalkundige degens met hem kruiste op dit forum. Ik ben hier relatief nieuw en dat waren, hoewel van korte duur, hele leuke discussies.

Adri

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ruudvanom Bekijk bericht
    #17. En wederom geen bronvermelding en/of link bij deze Netplukker.
    Dat was altijd een regel op deze site, nu niet meer blijkbaar of toch...?
    Wanneer wordt daar eens tegen opgetreden? Deze Netplukker heeft geen eigen materiaal dus hoort bij elke plaatsing een bronvermelding en liefst ook nog een link.
    Onderste foto overigens eerder geplaatst op deze site door Tracker.

Ruud.
    Bij de Royal Australian Navy was (is) er een spreekwoord dat zegt " Don't come to that old acid" of vrij vertaald " blijf ver van die ouwe azijnzeiker."

Bron - Royal Australian Navy Gun Plot

I. k had kunnen weten.
    Laatst gewijzigd door Gijs; 12 januari 2019 om 09:08

Weblogartikelen
    3

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Gijs Bekijk bericht
    Bij de Royal Australian Navy was (is) er een spreekwoord dat zegt " Don't come to that old acid" of vrij vertaald " blijf ver van die ouwe azijnzeiker."

Bron - Royal Australian Navy Gun Plot

I. k had kunnen weten.
    Beledigen is in ieder geval niet toegestaan. Ieder z'n mening maar dit gaat net te ver.

Ruud heeft gelijk wat betreft bronvermelding. Overal hoor je dat te vermelden. In het bijzonder op een publieke website. Dat is een kwestie van fatsoen en respect voor de bezitter van de bron.

Klopt, we zijn minder strikt geworden. Maar ons forum is ook niet meer hetzelfde als vijf jaar geleden.

Ik zal erop letten dat copyright weer wordt nagestreefd. Maar ik ben ook niet de enige moderator.

Groet

Standaard

Dank je voor je commentaar Daan.
    Helaas lijkt het er op dat je de enige "actieve" moderator bent.
    Er zijn meerdere personen die moderator bij hun naam hebben staan maar dit is meer een overblijfsel uit de tijd van Arjen lijkt mij want ik zie ze niet actief bezig.
    Zelfs Edwin is amper nog aanwezig op de site.

Groet, Ruud.

P.S. Vanuit de harde kern van deze site is er bij mij op aangedrongen om toch weer foto's te gaan plaatsen.
    Daar zal ik een dezer dagen weer mee beginnen. De SGTTDVBD (marinetaal) staat dan wel op "negeer" in de persoonlijke instellingen, scheelt irritatie.
    Laatst gewijzigd door ruudvanom; 12 januari 2019 om 17:01

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ruudvanom Bekijk bericht
    #17. En wederom geen bronvermelding en/of link bij deze Netplukker.
    Dat was altijd een regel op deze site, nu niet meer blijkbaar of toch...?
    Wanneer wordt daar eens tegen opgetreden? Deze Netplukker heeft geen eigen materiaal dus hoort bij elke plaatsing een bronvermelding en liefst ook nog een link.
    Onderste foto overigens eerder geplaatst op deze site door Tracker.

Ruud.
    Ik vond het woord 'netplukker' leuk gevonden. Ik vraag me af of het ooit in 'van Dale' komt. JanJr.

Regels voor berichten