Weergegeven resultaten: 1 t/m 7 van 7

Discussie: Oude loodsen Soesterberg

  1. #1

    Thumbs up Oude loodsen Soesterberg

    Natuurlijk kom ik een heel eind door te kijken naar foto's van het oude Soesterberg, maar misschien zie ik een bron over het hoofd. Ik probeer een goed beeld te krijgen van de loodsen op het oude vooroorlogse Soesterberg, met name de houten loodsen van circa 20 bij 23 meter. Is daar materiaal van bekend bij iemand in dit forum? Het zou mij heel veel helpen bij de reconstructie van de bakermat van onze luchtvaart!

    Groet,

    Cees

  2. #2
    Geregistreerd
    25 februari 2009
    Locatie
    Leusden
    Berichten
    655

    Standaard Oude loodsen Soesterberg

    Misschien heb je hier wat aan Cees- S'berg circa '34-'35
    Foto LVA coll.Airview

  3. #3
    Geregistreerd
    21 juli 2011
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    6.314

    Standaard

    Hallo Cees Donker.

    Er staan enige afbeeldingen van de loodsen op Soesterberg in topic "Prentbriefkaarten Nederlandse luchtvaart" onder "Diversen" - "Algemeen - General".
    Bijvoorbeeld op blz. 8, 9 en 10.
    Trek ze naar je bureaublad en vergroot ze, misschien zie je dan meer details.

    Mvg, Ruud.
    Laatst gewijzigd door ruudvanom; 3 maart 2015 om 17:36

  4. #4
    Geregistreerd
    25 februari 2009
    Locatie
    Leusden
    Berichten
    655

    Standaard Oude loodsen Soesterberg

    'k Weetniet meer of ik deze al eens eerder heb geplaatst maar hier zijn ook nog wel details van de gebouwen goed zichtbaar.
    foto LVA.coll Airview.

  5. #5

    Standaard

    Beste Cees,

    Op deze website: Soesterberg Luchtfotos zijn veel foto's van Soesterberg te vinden. De eigenaar van deze foto's, Dik Top, heeft ook een boek geschreven over het vliegveld Soesterberg. Meer informatie over het boek vindt je op https://www.facebook.com/media/set/?...9821906&type=3.
    Het is een eigen uitgave, bestellen gaat via de auteur (weet even niet meer waar en hoe ik het boek zelf heb aangeschaft..)

    Hartelijke groet,
    Jan Grisnich

  6. #6

    Standaard

    Hartelijk dank voor al deze informatie! Wat een overvloed aan info op Soesterberg luchtfoto's! Super! Ik ben hier zo ontzettend mee geholpen, wow!

    Cees

  7. #7

    Standaard

    ansichtkaart nu t.k. op Marktplaats:


Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •