Pagina 26 van 28 EersteEerste ... 16 24 25 26 27 28 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 251 t/m 260 van 276

Discussie: PH-XXI - Fokker D.XXI replica

  1. #251

    Standaard

    Mathieu, ik weet niet of je ook op facebook kunt komen, maar als je daar zoekt naar 'fokker d.21 229' kun je ook video's bekijken van de roll-out.

  2. #252
    Geregistreerd
    14 maart 2011
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    248

    Standaard

    Idd petje af voor Van Egmond en de rest.
    Hier trouwens een filmpje vd roll-out

    https://vimeo.com/339335521

  3. #253

    Standaard

    De man en zijn machine.
    Bijgevoegde afbeelding(e) Bijgevoegde afbeelding(e)  

  4. #254
    Geregistreerd
    18 februari 2013
    Locatie
    Asperen
    Berichten
    1.566
    Weblogartikelen
    4

    Standaard

    Beste mensen,

    Mag ik jullie verwijzen naar deze blogpost: link

    Groet, Daan

  5. #255
    Geregistreerd
    18 februari 2013
    Locatie
    Asperen
    Berichten
    1.566
    Weblogartikelen
    4

    Standaard

    Beste forumleden,

    Hierbij wil ik jullie er op wijzen dat er nog plaatsen vrij zijn voor de bijeenkomst bij de Fokker D.21 in september. Dus pak je kans!
    Meer informatie: http://www.nederlandseluchtvaart.nl/...XI-bijeenkomst

    Groet, Daan Kaasjager

  6. #256

    Standaard

    Beste mede-forumleden,
    Ik verheug mij er op jullie volgende maand weer te mogen ontmoeten...
    het is aardig met elkaar "in de slag" te gaan op het forum, maar persoonlijk
    contact is nog leuker !
    Groetjes, Trudy

  7. #257

    Standaard

    Het was weer een heerlijke dag op het Hoogeveense veld ! Uitstekend georganiseerd door de crew van de D.XXI ! Tom hield een prima presentatie over al het werk wat er tot nu toe in "het project" is gaan zitten, compleet met dia's...aandachtig gehoor ! Volgens mij heeft iedereen het naar zijn / haar zin gehad...het was één gonzende bijenkorf...heel gezellig ! De aangeboden rondvluchten vonden gretig aftrek en ook het weer werkte mee ! Enig om "iedereen" weer te ontmoeten ! In stille bewondering aandachtig naar de kist zelf zitten kijken...had haar nog
    niet op haar onderstel zien staan...zó mooi !
    Beste D.XXI-crew, heel veel dank voor al het werk dat jullie opnieuw hebben gestoken in het organiseren van deze dag...het "op offeren" van jullie vrije tijd en het gevoel van welkom
    dat jullie ons hebben gegeven !!!
    Groetjes, Trudy

  8. #258

    Standaard

    Helemaal met Trudy eens. Was een mooie dag en leuk om een aantal mensen te ontmoeten. Hoop dat volgend jaar weer zo'n dag wordt georganiseerd.

  9. #259
    Geregistreerd
    2 november 2010
    Locatie
    Nijverdal
    Berichten
    39

    Standaard

    Ook ik was erbij natuurlijk Wij als crew vonden het super jullie weer te ontmoeten. Natuurlijk geven wij volgend jaar weer de gelegenheid om onze werk Hangaar van binnen te bekijken. In de tussen tijd gaan we ook naar aanleiding van jullie reacties verder met de oprichting van een instelling om ook in de toekomst het luchtwaardig houden van de Egmond Vintage Collection zeker te kunnen stellen. Wij houden jullie op de hoogte via dit Forum en op onze facebook site: flying fokker D.21 PH-XXI.
    overigens hebben wij van de MLA ( militaire luchtvaart authoriteit) de toestemming verkregen officieel de registratie 229 te mogen voeren, dit houdt in dat uiterlijk geen PH registratie op de kist komt, alleen een plaatje in de cockpit. We kunnen de beschildering dus geheel authentiek uitvoeren.
    onze zoon Hans van Egmond heeft recentelijk een Fairchild 24 R aangeschaft, deze zal na restauratie de Nederlands Indische beschildering krijgen met oranje driehoek, tenminste twee hebben indertijd zo gevlogen in camo kleuren
    Groet Jack en Willy van Egmond

  10. #260

    Standaard

    Het is leuk dat jullie dit voor ons willen blijven organiseren, en wordt dan ook (in ieder geval door mij) zeer op prijs gesteld.. Dit jaar kon ik er helaas niet bij zijn, maar ik hoop dat volgend jaar goed te kunnen maken.

    Met groet,
    Huub Vink

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •