Pagina 14 van 28 EersteEerste ... 4 12 13 14 15 16 24 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 131 t/m 140 van 276

Discussie: PH-XXI - Fokker D.XXI replica

  1. #131

    Standaard

    Rob,

    Dan heb je zeker nog niet gehoord van het vergelijkbare project in Denemarken?

  2. #132
    Geregistreerd
    2 november 2010
    Locatie
    Nijverdal
    Berichten
    39

    Standaard

    Een kleine update: in de vleugen zijn de rolroer en flap besturing onderdelen gemonteerd(proefmontage) en alles werkt naar wens pook de treklijsten zitten erin de draaipunt constructie voor de rolroeren en remkleppen moeten nog worden gemaakt en gemonteerd, dan kan de vleugel worden ingedekt de rolroertekeningen worden aangepast aan de vleugel als dit klaar is worden deze gemaakt dit id ongeveer het laatste laswerk van het project, de benzine tank wordt binnen kort gemaakt en als laatste onderdeel gelast in de romp zit alle besturing verder zijn de instrument panels klaar voor montage, heb ze zoveel als met de huidige eisen mogelijk is origineel gelaten
    enige weken geleden bezoek gehad van drie personen van ILENT hebben de gehele dag alles bekeken en waren zeer tevreden, kortom de certificatie procedure loopt naar wens
    ik werk er op dit moment alleen aan binnenkort heeft mijn kleinzoon Tom Wilps weer tijd op de zaterdagen en gaat het weer iets sneller. Geschat moet er nog een 1,5 tot 2 jaar worden gewerkt tot het moment daar is dat het gashendel naar voren gaat.
    Heb een setje originele labinal tiplampen gevonden, mis nog de twee kleinere met witte glazen achter op de tailfin,
    als iemand iets weet hoor ik dat graag
    ik heb prewar USA lampjes, die bruikbaar zijn maar deze zijn ietsje korter.

  3. #133

    Standaard

    Bedankt voor de update! Ik ben blij te horen dat ook de certificatie goed loopt. Ik had noit verwacht ooit een vliegende D.XXI te zien, dus kan ik echt die 2 jaar nog wel wachten

    Met groet,
    Huub

  4. #134
    Geregistreerd
    18 februari 2013
    Locatie
    Asperen
    Berichten
    1.566
    Weblogartikelen
    4

    Standaard

    Nou, inderdaad, prachtig zeg!

  5. #135

    Standaard

    Ziet er al indrukwekkend uit! Ik kan niet wachten totdat ik de D.XXI in het echt zie vliegen. Top werk!

  6. #136
    Geregistreerd
    2 november 2010
    Locatie
    Nijverdal
    Berichten
    39

    Standaard

    Naam: IMG_4676.jpg
Bekeken: 708
Grootte: 490,3 KB een foto van de huidige stand van de vleugelNaam: IMG_4677.jpg
Bekeken: 719
Grootte: 475,9 KBbesturing zit erin
    Zaterdag de stuurstangen in de grondverf gezet en de besturing van de kleppen afgebouwd
    Laatst gewijzigd door Mathieu; 12 november 2017 om 19:22

  7. #137

    Standaard

    Prachtig Jack! Nog even en je kan vliegen!

    Groet,

    Mathieu.
    Als het regent in mei is april voorbij.

  8. #138

    Standaard

    Elke keer weer genieten als ik foto's van dit project zie, geweldig!

  9. #139

    Standaard

    Bedankt voor de update! Vliegen zal nog wel even duren, maar het is goed te zien dat er nog steeds vooruitgang is.

    Huub

  10. #140
    Geregistreerd
    18 februari 2013
    Locatie
    Asperen
    Berichten
    1.566
    Weblogartikelen
    4

    Standaard

    Prachtig! Echt fantastisch gewoonweg!

    Daan

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •