Pagina 8 van 28 EersteEerste ... 6 7 8 9 10 18 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 71 t/m 80 van 277

Discussie: PH-XXI - Fokker D.XXI replica

  1. #71

    Standaard

    Bedankt voor de mooie foto's Matieu. Het is gek om na al die uren naar de 229 in the Crash museum te hebben gekeken, nu een opeens een hele gave versie tezien met ook nogeens dezelfde details......

    Inderdaad fantastisch nieuws!

    Groet,
    Huub

  2. #72
    Geregistreerd
    18 februari 2013
    Locatie
    Asperen
    Berichten
    1.567
    Weblogartikelen
    4

    Standaard

    Werkelijk prachtig, ik ben er stil van! Mooi laswerk ook...

  3. #73

    Standaard

    Gaaf zeg! Kan niet wachten dat toestel te zien vliegen.

    Chris

  4. #74

    Standaard

    Schitterend, ben altijd een fan geweest van RVP (Rapid Visual Progress).
    Cees

  5. #75

    Standaard

    Even een stapje opzij naar een ander toestel , Mathieu heb je toevallig ook nog de Fokker C.X gezien bij ATN? Hoe ver zijn ze daar mee? Ik heb geen foto meer gezien sinds 2014...

  6. #76
    Geregistreerd
    6 maart 2013
    Locatie
    Westerbork
    Berichten
    1.947

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door eric7325 Bekijk bericht
    Even een stapje opzij naar een ander toestel , Mathieu heb je toevallig ook nog de Fokker C.X gezien bij ATN? Hoe ver zijn ze daar mee? Ik heb geen foto meer gezien sinds 2014...
    Waar ze 'm gelaten hebben weet ik niet, maar bij m'n laatste bezoek stond het niet meer in de ATN-hangar. Er zou ook geen ruimte meer zijn geweest, met o.a. een Stinson V-77, CASA-1131, C150D, PA-18, PA-28, 2 Valiant rompen en een in aanbouw zijnde vleugel van de D.XXI onder hetzelfde dak.
    Ik dacht dat die C.X allang naar het NMM was gegaan...?

    Op de foto's van Mathieu op de vorige pagina kun je ook al een stuk van die Stinson zien.

  7. #77

    Standaard

    OK , het NMM , daar had ik even niet meer aan gedacht ...

  8. #78

    Standaard

    Las deze week het nieuwste nummer van Classic Wings. Hierin werd de Fokker D XXI in het zonnetje gezet met , behalve de geschiedenis van het type,
    melding van overgebleven toestellen, relics en dit project dus ook. Er werd echter melding gemaakt dat men gebruik maakt van originele onderdelen
    zoals de staart en vleugel (?). Ik neem aan dit als een journalistieke dwaling op te nemen?

  9. #79
    Geregistreerd
    15 januari 2008
    Locatie
    Zwollywood
    Berichten
    2.099

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door CeBro Bekijk bericht
    Las deze week het nieuwste nummer van Classic Wings. Hierin werd de Fokker D XXI in het zonnetje gezet met , behalve de geschiedenis van het type,
    melding van overgebleven toestellen, relics en dit project dus ook. Er werd echter melding gemaakt dat men gebruik maakt van originele onderdelen
    zoals de staart en vleugel (?). Ik neem aan dit als een journalistieke dwaling op te nemen?
    Van een originele vleugel kan geen sprake zijn. Wellicht hebben ze begrepen dat in de C.X replica een stuk originele staart zit verwerkt, dan halen ze inderdaad dingen door elkaar.

  10. #80

    Standaard

    Het is al eventjes wat stil in deze topic, zijn er inmiddels updates rond dit echt verschrikkelijk mooie project.
    1x per week alle beschikbare foto`s kijken, begint nu ook een beetje te vervelen

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •