Heren bedankt voor jullie wensen Graag wil ik even recht zetten, dat ATN niet bij het project is betrokken, het is mijn Prive feestje. Wel heb ik van ATN, het bedrijf van mijn zoons, gereedschappen en ruimte voor het bewerken van hout ter beschikking(gehuurd) de plek waar de stalen delen voor de romp etc worden Gemaakt weet alleen ik
Zoals enkelen van jullie bekend zal zijn is door hen ATN in het verleden nogal in een zwaar daglicht gezet, slechts een ( Dhr Weel) heeft excuses aangeboden, wat ik dan ook erg waardeer van de anderen niets gehoord, dit betekend, zoals ik vorig jaar al heb meegedeeld, dat ik dit project niet op dit forum wens te delen. Mocht het zover zijn, dat de kist wordt ingevlogen is dat op een door mij te bepalen plek Helaas voor de echte liefhebbers onder jullie, maar ik ben te diep beledigd in het verleden Overigens de Nederlandse Spitfires MK 732 is ook onder mijn leiding gerestaureerd tot wat het nu is samen met een groep vrijwilligers van ongeveer 20 man, waarvan Akte!