Pagina 10 van 28 EersteEerste ... 8 9 10 11 12 20 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 91 t/m 100 van 276

Discussie: PH-XXI - Fokker D.XXI replica

  1. #91
    Geregistreerd
    18 februari 2013
    Locatie
    Asperen
    Berichten
    1.566
    Weblogartikelen
    4

    Standaard

    Waar kan ik me inschrijven, Cees?? :-)

  2. #92

    Standaard

    Goeie vraag

  3. #93
    Geregistreerd
    2 november 2010
    Locatie
    Nijverdal
    Berichten
    39

    Standaard

    Heren Bedankt voor jullie lovende woorden. Als de romp en vleugel bevestigd zijn en er diverse onderdelen in de cockpit zijn gemonteerd wil ik een rol out voor een foto sessie houden ongeveer volgend voorjaar zal Mathieu inlichten waar en wanneer, enkelen van jullie kunnen dan meekomen tot dan.

  4. #94

    Standaard

    Jack for president

  5. #95
    Geregistreerd
    18 februari 2013
    Locatie
    Asperen
    Berichten
    1.566
    Weblogartikelen
    4

    Standaard

    We wachten rustig en gespannen af!

  6. #96

    Standaard

    Fantastisch!

  7. #97

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door spitfire Bekijk bericht
    Heren Bedankt voor jullie lovende woorden. Als de romp en vleugel bevestigd zijn en er diverse onderdelen in de cockpit zijn gemonteerd wil ik een rol out voor een foto sessie houden ongeveer volgend voorjaar zal Mathieu inlichten waar en wanneer, enkelen van jullie kunnen dan meekomen tot dan.
    Geweldig nieuws! Ik kijk nu al uit naar het moment dat hier de foto's van deze sessie verschijnen.

  8. #98

    Standaard

    Vraagje: waar kunnen er vragen ingediend worden??
    Heb toch nog wel wat dingen die ik graag zou willen weten als dit mag.
    Daarbij wordt er zo nu en dan gesproken over een tweede replica, waar men plannen voor had in Denemarken? is hier nog iets uitgekomen??
    En even geleden ware twee wrakken gevonden in Rusland, is hier nog iets nieuws mee gebeurd??
    http://www.nederlandseluchtvaart.nl/...-Rusland/page5

  9. #99

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dennis Bekijk bericht
    Vraagje: waar kunnen er vragen ingediend worden??
    Vragen hun je hier op het forum plaatsen. Er is inderedaad iemand bezig in Denemarken om een niet vliegende D.21 te bouwen, echter hoe ver hij daar mee is en of hij al begonnen is met het bouwen daarvan weet ik niet. Ik zal hem eens vragen. Laatst heb ik ook nog navraag gedaan naar die wrakken die in Rusland gevonden zijn maar daar kon niemand mij meer over vertellen.

    Groet,

    Mathieu.
    Als het regent in mei is april voorbij.

  10. #100
    Geregistreerd
    2 november 2010
    Locatie
    Nijverdal
    Berichten
    39

    Standaard

    Inmiddels de romp gepast op de vleugel en romp met vleugel doorgemeten afwijking in driehoek meting minder dan 1 mm instelhoek exact op voorgeschreven waarde, vleugel bouten moeten nog geruimd, daarna motortje passen en kunnen we verder met opbouw romp en besturing vleugel besturing en leidingen inbouwen en boven kant vleugel nadat alles gelijk geschuurd is en de treklijsten erin zitten indekken.
    Bijgevoegde afbeelding(e) Bijgevoegde afbeelding(e)  
    Laatst gewijzigd door Mathieu; 20 november 2016 om 17:28

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •