Pagina 12 van 28 EersteEerste ... 2 10 11 12 13 14 22 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 111 t/m 120 van 276

Discussie: PH-XXI - Fokker D.XXI replica

  1. #111

    Standaard

    Ben pas vandaag achter dit project gekomen nadat ik via via deze website gevonden had.
    petje af voor het werk en succes met de verdere bouw, ik zie er naar uit!

    Daniël

  2. #112

    Standaard

    Hoi,

    Vorige week ben ik nog langs geweest bij Jack van Egmond. Op het moment is hij druk bezig met het houtwerk dat aan de buizen romp bevestigd zit. Daar overheen wordt het doek gespannen. Ook heeft hij inmiddels enige onderdelen in de cockpit bevestigd. Mooi om te zien hoe goed de vaart erin zit!
    Bijgevoegd een 2 tal foto's.

    Groet,

    Mathieu.
    Bijgevoegde afbeelding(e) Bijgevoegde afbeelding(e)    
    Als het regent in mei is april voorbij.

  3. #113

    Standaard

    Ik blijf steeds weer watertanden als ik foto's van dit project zie, prachtig!

  4. #114
    Geregistreerd
    18 februari 2013
    Locatie
    Asperen
    Berichten
    1.566
    Weblogartikelen
    4

  5. #115

    Standaard

    Het kan nog steeds in Nederland. Beste Jack, als je klaar bent met dit meesterstuk, staan er dan toevallig nog een G1 en een T5 op je lijstje?
    Cees

  6. #116

    Standaard

    Bedankt voor het plaatsen van de foto's Mathieu. Het is inderdaad een ongelofelijk project!

    Huub

  7. #117

    Standaard

    Enorm bedankt voor de nieuwe Update Mathieu!!!!
    Er lijkt indd in hoge snelheidstrein vaart gewerkt te worden aan de D21, echt geweldig om te zien maar behoorlijk leerzaam, ook om inkijk te hebben in oudere bouwvormen van vliegtuigen.
    Mooi dat het staart gedeelte ook zo goed als af is en neem aan tijdelijk gemonteerd is. Was meneer van Egmond ook al weer een stuk verder met het indekken, en afbouwen van de vleugel??
    Hebben hier ook al de componenten hun plaats gekregen in de vleugel?

    Dit soort Updates maken de druilerige dagen echt weer helemaal goed!!, en is erg fijn om naar te kijken.

  8. #118

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dennis Bekijk bericht
    Was meneer van Egmond ook al weer een stuk verder met het indekken, en afbouwen van de vleugel??
    Hebben hier ook al de componenten hun plaats gekregen in de vleugel?
    De onderkant van de vleugel is geheel bedekt met hout, op het moment wacht Jack op de levering van hout voor de bovenkant. Verder heeft hij een begin gemaakt met het monteren van het mechanisme om de vleugelklep te kunnen bedienen. Daarnaast is hij nog bezig met de motor.

    Groet,

    Mathieu.
    Als het regent in mei is april voorbij.

  9. #119

    Standaard

    Het lijkt er inderdaad op dat het werk aardig is gevorderd maar de duivel zit in alle details, bedrading, systemen, instrumenten noem maar op en dan nog de eisen waaraan het toestel moet voldoen om luchtwaardig te worden bevonden. Echt pionierswerk.

  10. #120
    Geregistreerd
    2 november 2010
    Locatie
    Nijverdal
    Berichten
    39

    Standaard

    Hallo Cebro helaas zal dit mijn laatste project worden gezien mijn leeftijd van plus zeventig wordt het tijd eens wat rustiger aan te doen, heb ondertussen enkele tiental kisten gerestaureerd waaronder Spitfire MK 732 heb overigens ook met alle projecten gevlogen behalve de Farman, die in Soesterberg aan het dak hangt

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •