Pagina 19 van 28 EersteEerste ... 9 17 18 19 20 21 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 181 t/m 190 van 276

Discussie: PH-XXI - Fokker D.XXI replica

  1. #181

    Standaard

    Schitterend. Ik ga zaterdag 16 juni vliegen met een collega van Lelystad naar Hoogeveen, is het dan mogelijk om dit fantastische project te bekijken?
    Mvg
    Cees

  2. #182
    Geregistreerd
    15 januari 2008
    Locatie
    Zwollywood
    Berichten
    2.099

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dutch Fokker D'XXI Bekijk bericht
    oja vergat ik nog te vermelden, de hele vleugel is inmiddels bekleed, dit hebben we afgelopen winter gedaan, qua vleugel zitten we in de afbouw fase! en zit hij in de 2K grondverf, na de bouwvak gaan we dan waarschijnlijk bezig met het spuitwerk van het legendarische kleurenschema.

    groeten Tom
    Ik kijk enorm uit naar het moment dat de kleuren zijn aangebracht. De juiste kleuren zijn al eindeloos lang bron van (ongewoon felle) discussies in bijvoorbeeld de modelbouwwereld.
    Er bestaan onderdelen D.XXI en G.I met daarop de groene en bruine tinten... maar dat zand... of beige. Dat is en blijft een raadsel. Ik hoop dat dit nu opgehelderd zal worden!

    Het zou best de moeite waard zijn, als uw team eens een artikel zou schrijven over hoe u het kleurenonderzoek uitgevoerd heeft en de keuze voor de gebruikte verf gemaakt hebt.

    Veel succes bij de verdere werkzaamheden!

    Groeten,
    Edwin

  3. #183

    Standaard

    Wat misschien ook een idee is dat personen, die denken over belangrijke informatie met betrekking tot het kleurenschema te beschikken, contact opnemen met Jack van Egmond om de beschikbare informatie te vergelijken. Dat voorkomt misschien veel gez....ever in de toekomst.
    Cees

  4. #184

    Standaard

    Volg met veel interesse dit project. Prachtig! Wellicht toch een idee om een volgende bijeenkomst eens te Hoogeveen te proberen te organiseren?

    Hart. groet aan allen,
    Peter Boer

  5. #185
    Geregistreerd
    18 februari 2013
    Locatie
    Asperen
    Berichten
    1.566
    Weblogartikelen
    4

    Standaard

    An sich al een goed idee om een bijeenkomst (zomerbijeenkomst?) te organiseren

  6. #186

    Standaard

    Helemaal mee eens Daan !

  7. #187

    Standaard

    De Belangstelling is nog niet erg groot, maar het is vakantietijd. Komt wellicht nog.

    Peter Boer

  8. #188
    Geregistreerd
    15 januari 2008
    Locatie
    Zwollywood
    Berichten
    2.099

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Peter Boer Bekijk bericht
    De Belangstelling is nog niet erg groot, maar het is vakantietijd. Komt wellicht nog.

    Peter Boer
    Ik heb absoluut belangstelling, lijkt me een prachtige setting voor een nieuwe bijeenkomst!

  9. #189
    Geregistreerd
    25 augustus 2015
    Locatie
    Nw. Lekkerland
    Berichten
    535

    Standaard

    Oh ja, ik zal zeker proberen om er bij te zijn. En dat geldt ook voor Jan Prinz, neem ik aan.

    Adri

  10. #190
    Geregistreerd
    21 juli 2011
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    6.278

    Standaard

    Mijn probleem is dat er geen openbaar vervoer van station Hoogeveen naar het vliegveld is.

    Ruud.

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •