Pagina 25 van 28 EersteEerste ... 15 23 24 25 26 27 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 241 t/m 250 van 276

Discussie: PH-XXI - Fokker D.XXI replica

  1. #241

    Standaard

    heren,

    dank voor jullie mooie woorden,

    het was een zeer geslaagde dag, en het is ons bijzonder goed bevallen, daarom hebben we besloten dit volgendjaar zomer nog maar eens dunnetjes over te doen!

    overigens schreef Daan over D21 foto's op het forum te plaatsen, als jullie een paar foto's naar mij toe sturen over de mail, dan kijk of opa er na, en plaatsen wij het enige van de D21 hier op het forum!

    en wat was het voor ons ook fijn om jullie te mogen ontmoeten!!!!
    dus ik zeg tot de volgende keer!!


    groeten

    Tom

  2. #242

    Standaard

    Tom,

    Ook van mijn kant dank je wel voor jullie gastvrijheid, wordt erg gewaardeerd! Hopelijk kant ik er de volgende keer wel bij zijn.

    Groet,

    Mathieu.
    Als het regent in mei is april voorbij.

  3. #243
    Geregistreerd
    2 november 2010
    Locatie
    Nijverdal
    Berichten
    39

    Standaard

    We zijn inmiddels weer enige weken verder, intussen is de vleugel gedraaid en de romp op de vleugel gemonteerd, de rechter fairen tussen romp en vleugel is bijna af, alleen het onderste deel achter de vleugel moeten we nog maken, de bevestigingen op de vleugel en aan de romp passen. De beplating voor het cockpit raam is gemonteerd, diverse onderdelen zijn definitief ingebouwd, de stuurkabels zijn klaar om te persen, dit wordt uitbesteed, de slag van de hoofdpunten is afgesteld op de voorgeschreven 175 mm travel, de banden zijn op de wielen gemonteerd.We hebben besloten , dat de kist voorjaar 2020 moet vliegen, dus daar wordt nu naar toegewerkt De eerste geplande rolhout is op hemelvaartsdag 2019 tijdens Wings en Wheels, De kist zal dan voor het eerst aan het publiek worden getoond, zulks natuurlijk ijs en weder dienende, we zorgen dat tenminste de beplating op de romp erop zit en dat de romp is bekleed, ook zal de vleugel dan in haar eindkleuren staan en misschien ook de romp. Nog veel te doen dus. groeten Jack van Egmond.

  4. #244

    Standaard

    Bedankt voor de update Jack. Ik denk dat de meeste hier jullie verrrichtingen wel op facebook volgen, dus ik had al gezien dat jullie flinke vorderingen hebben gemaakt. Het ziet er prachtig uit en het begint al een echte jager te worden.
    Overigens had je vrouw tijdens de bijeenkomst al verteld dat het 2020 zou gaan worden. Dus daar had ik ook al rekening mee gehouden.

    Met groet,
    Huub

  5. #245

    Standaard

    Naam: IMG_8126.jpg
Bekeken: 1138
Grootte: 203,9 KB

  6. #246

    Standaard

    heren,

    Na een overleg binnen onze D21 ploeg hebben wij besloten om op 30 mei 2019 tijdens de jaarlijkse Fly-in op Vliegveld Hoogeveen voor het eerst een officiele Rollout te houden grote publiek van de D21!

    zo diegene die is geïnteresseerd, is van harte welkom!

    overigens gaan we later in het jaar weer een besloten dag houden speciaal voor jullie, net als afgelopen 15 september. ook deze dag zal weer in september 2019 plaats vinden.

    groeten

    het D21 team.

  7. #247
    Geregistreerd
    18 februari 2013
    Locatie
    Asperen
    Berichten
    1.566
    Weblogartikelen
    4

    Standaard

    Super leuk plan Tom!!

  8. #248
    Geregistreerd
    14 maart 2011
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    248

  9. #249

    Standaard

    Is er nog iemand op Hoogeveen geweest op Hemelvaartsdag? Zit op zee dus kon zelf niet, ben benieuwd hoe de vD.XXI erbij stond.
    Als het regent in mei is april voorbij.

  10. #250
    Geregistreerd
    18 februari 2013
    Locatie
    Asperen
    Berichten
    1.566
    Weblogartikelen
    4

    Standaard

    Ik ben er geweest, maar niet tijdens de roll-out. Deze kan hier bekeken worden: https://www.rtvdrenthe.nl/nieuws/148...droom?r=nieuws

    Het toestel staat er prachtig bij!
    Naam: IMG_20190530_145216386.jpg
Bekeken: 634
Grootte: 499,8 KB

    Naam: IMG_20190530_150103386.jpg
Bekeken: 557
Grootte: 526,6 KB

    Petje af voor de familie Van Egmond!

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •