Pagina 3 van 28 EersteEerste 1 2 3 4 5 13 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 21 t/m 30 van 276

Discussie: PH-XXI - Fokker D.XXI replica

  1. #21
    Geregistreerd
    2 november 2010
    Locatie
    Nijverdal
    Berichten
    39

    Standaard

    Heren bedankt voor jullie wensen Graag wil ik even recht zetten, dat ATN niet bij het project is betrokken, het is mijn Prive feestje. Wel heb ik van ATN, het bedrijf van mijn zoons, gereedschappen en ruimte voor het bewerken van hout ter beschikking(gehuurd) de plek waar de stalen delen voor de romp etc worden Gemaakt weet alleen ik
    Zoals enkelen van jullie bekend zal zijn is door hen ATN in het verleden nogal in een zwaar daglicht gezet, slechts een ( Dhr Weel) heeft excuses aangeboden, wat ik dan ook erg waardeer van de anderen niets gehoord, dit betekend, zoals ik vorig jaar al heb meegedeeld, dat ik dit project niet op dit forum wens te delen. Mocht het zover zijn, dat de kist wordt ingevlogen is dat op een door mij te bepalen plek Helaas voor de echte liefhebbers onder jullie, maar ik ben te diep beledigd in het verleden Overigens de Nederlandse Spitfires MK 732 is ook onder mijn leiding gerestaureerd tot wat het nu is samen met een groep vrijwilligers van ongeveer 20 man, waarvan Akte!

  2. #22
    Geregistreerd
    18 februari 2013
    Locatie
    Asperen
    Berichten
    1.566
    Weblogartikelen
    4

    Standaard

    Hr. Van Egmond, toch bedankt voor deze update!
    Nogmaals van mijzelf: heel veel succes!

  3. #23
    Geregistreerd
    13 december 2012
    Locatie
    Oostvoorne
    Berichten
    117

    Standaard

    Veel succes met dit geweldige project ! Jammer om te horen dat het project verder niet met het forum gedeeld word maar bedankt voor deze post.

    Mvg,

    Bart

  4. #24
    Geregistreerd
    21 juli 2011
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    6.278

    Standaard

    Hallo mijnheer van Egmond.

    Ik heb geen idee van wat u overkomen is maar het zit duidelijk erg diep.
    Als liefhebber van luchtvaart in het algemeen betreur ik uw beslissing uw project niet te delen met de goedwillenden op dit forum.
    Zelf heb ik slechts lichte beledigingen ondervonden op enig moment op dit forum maar daar heb ik netjes verontschuldigingen voor ontvangen.
    De consequentie van een open forum is dat niet alles positief is maar het is de toon die de muziek maakt.

    Uit de laatste reacties ziet u dat er mensen zijn die u en uw project goed gezind zijn.
    Misschien biedt dit u een aanknopingspunt om uw positie in de toekomst bij te stellen en alsnog uw project met ons te delen.
    Dat is tenminste mijn hoop.

    Veel succes met uw project en hopelijk verloopt het gladjes.

    Met vriendelijke groet,
    Ruud van Ommeren.

  5. #25
    Geregistreerd
    13 december 2012
    Locatie
    Oostvoorne
    Berichten
    117

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ruudvanom Bekijk bericht
    Hallo mijnheer van Egmond.

    Ik heb geen idee van wat u overkomen is maar het zit duidelijk erg diep.
    Als liefhebber van luchtvaart in het algemeen betreur ik uw beslissing uw project niet te delen met de goedwillenden op dit forum.
    Zelf heb ik slechts lichte beledigingen ondervonden op enig moment op dit forum maar daar heb ik netjes verontschuldigingen voor ontvangen.
    De consequentie van een open forum is dat niet alles positief is maar het is de toon die de muziek maakt.

    Uit de laatste reacties ziet u dat er mensen zijn die u en uw project goed gezind zijn.
    Misschien biedt dit u een aanknopingspunt om uw positie in de toekomst bij te stellen en alsnog uw project met ons te delen.
    Dat is tenminste mijn hoop.

    Veel succes met uw project en hopelijk verloopt het gladjes.

    Met vriendelijke groet,
    Ruud van Ommeren.
    +1 , goed geschreven. . .

    Mvg,

    Bart

  6. #26

    Standaard

    Hr. Van Egmond, toch fijn dat U het forum toch blijft volgen.

    Namens mijzelf: diepe bewondering en heel veel succes!

    Met vriendelijke groet , Eric

  7. #27

    Standaard

    Hallo mijnheer van Egmond.

    Ik ben redelijk nieuw op dit forum en ook ik heb geen idee van wat u overkomen is. Als liefhebber van Nederlandse Militaire Luchtvaart vindt ik het jammer maar begrijp ik uw beslissing uw project niet te delen op dit forum.

    Wellicht en dan sluit ik mij aan bij 1 van de vorige reactie's komt er in de toekomst een moment dat u uw geweldige project alsnog met de goedwillenden wil delen.

    Rest mij alleen nog u veel succes met uw project toe te wensen en ik spreek de hoop uit dat we toch van het resultaat mogen genieten.

    Met vriendelijke groet,
    Joop

  8. #28
    Geregistreerd
    18 februari 2013
    Locatie
    Asperen
    Berichten
    1.566
    Weblogartikelen
    4

    Standaard

    Mijnheer Van Egmond,

    Vergeef mij deze opdringerige nieuwschierigheid. Ik heb namelijk een prangende vraag: heeft u wél de beschikking weten te krijgen op Ragonot zekeringhouders?



    Of gaat u de elektrische unit van Rotax gebruiken, zoals deze in de Deense versie zat?



    Prachtig project

    Groeten, Daan Kaasjager

  9. #29
    Geregistreerd
    2 november 2010
    Locatie
    Nijverdal
    Berichten
    39

    Standaard

    Helaas is het niet mogelijk alle oude electrische onderdelen te gebruiken Aan een vliegend exemplaar worden de huidige veiligheids eisen gesteld ook een moderne radio en transponder moeten erin
    Gelukkig mag ik de oude originele instrumenten gebruiken, die ik overigens alle nog nieuw in de doos heb

  10. #30
    Geregistreerd
    18 februari 2013
    Locatie
    Asperen
    Berichten
    1.566
    Weblogartikelen
    4

    Standaard

    Aha, dat is natuurlijk ook zo. Wel zo veilig, denk ik.

    Gelukkig mag het virtueel nog wel

    Feitelijk had de D.21 niet echt een kunstmatige horizon. Het kompas kon dan wel weer kantelen, maar dat was ook wel het enige.

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •