Pagina 4 van 4 EersteEerste ... 2 3 4
Weergegeven resultaten: 31 t/m 32 van 32

Discussie: Brewster Buffalo

  1. #31
    Scarafax Guest

    Standaard

    Het is inderdaad een besloten presentatie...
    Alleen voor de luchtmacht, journalisten en enkele oud-brewster-vliegers met familie.
    Vandaar dat ik wel ga dus... omdat mijn grootvader een brewsterpiloot was in 2-VLG-V.

    @LVA-40: Ik neem alles op op digitale filmcamera... dus dit gaat echt niet verloren. Alles staat op externe harde schijf en word ook nog eens geback-upped op dvd's.

    @Steen: Ik heb niet echt veel informatie over ML-KNIL vliegers, alleen van de Brewster vliegers en groepen, aangezien daar mijn echte fascinatie bij ligt. Wist tot je bericht zelfs helemaal niets over een vlieger met die naam. Heb alleen dit kunnen vinden... maar dat had je zelf waarschijnlijk ook al.


    "Verboog, Jan

    Geboren te Oegstgeest op 25 december 1918. Overleden te Kuie op 16 augustus 1943.
    Bekende onderscheidingen: BL


    Bronzen Leeuw
    K.B. no. 2 van 18 november 1948
    Sergeant-vlieger der Militaire Luchtvaart van het Koninklijk Nederlands-Indisch Leger"



    Ik zal eerdaags zodra ik wat meer tijd heb wel eens kijken of ik meer over hem kan vinden voor je. Ook zal ik even informeren of mijn grootvader hem toevallig kent... aangezien hij ook in '39 zijn opleiding genoot. Weet je ook wat hij vloog na zijn opleiding? Curtiss? Glenn Martin?


    En over kalidjati is op zich vrij veel info... wat wil je precies weten?

    g-1reaper: Ik heb de vragen doorgegeven aan mijn buurman die een zeer goede contact is van Jacobs. Mijn buurman heeft ze ook al doorgegeven en Jacobs zou contact met me opnemen dus wacht even af...

  2. #32

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Meeuw Korbijn Bekijk bericht
    Zaterdag is het MLM gesloten.
    Is het een besloten presentatie?
    Anders gaat deze datum direkt in mijn agenda.
    Of voor 20 Euri even snel lid worden van de "vrienden vh MLM"

    Gr Felix

Tags for this Thread

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •