Pagina 4 van 8 EersteEerste ... 2 3 4 5 6 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 31 t/m 40 van 71

Discussie: Gids voor Luchtvarenden, 1938

  1. #31
    Geregistreerd
    21 juli 2011
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    6.301

    Standaard

    Hallo Peter.

    Zo niet, ik kan het overnemen van je maar het heeft zijn tijd nodig, dat is bij mij het schaarst.

    Ik heb me misschien niet duidelijk uitgedrukt. De "Gids voor Luchtvarenden Nederland 1928" heb ik in mijn verzameling
    dus kan ik gewoon beginnen als jij nog niets hebt gescand. Als jij al begonnen bent zou dat dubbel werk zijn en zinloos.

    Groet, Ruud.

  2. #32
    Geregistreerd
    15 maart 2010
    Locatie
    Noord-Brabant
    Berichten
    99

    Standaard

    Hallo Ruudvanom

    Ik heb de "Gids voor Luchtvarenden Nederland 1928" NIET. Dus als jij die voor je rekening kunt nemen.
    Twee kunnen meer dan een.

    Groeten Peter

  3. #33
    Geregistreerd
    21 juli 2011
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    6.301

    Standaard

    Hallo Peter.

    Ik zal er in de loop van de week mee beginnen.

    Groet, Ruud.

  4. #34
    Geregistreerd
    28 december 2008
    Locatie
    north scotland
    Berichten
    137
    Weblogartikelen
    1

    Standaard

    Ruud is het boekje al aangekomen ??RN2303052222GB ??

  5. #35
    Geregistreerd
    21 juli 2011
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    6.301

    Standaard

    Hallo Willem.

    Heb net even gekeken bij PostNL en het resultaat staat hieronder. Het is nog niet gearriveerd. Ik weet ook niet of de bezorging er van door PostNL zal gebeuren er zijn tegenwoordig meerdere bezorgfirma's, PostNL is zijn monopolie al langere tijd kwijt.
    Op maandag wordt er niet bezorgd dus ik hoop op dinsdag. Ik laat weten wanneer het is gearriveerd.

    Met vriendelijke groet,
    Ruud.


    [COLOR=#ED8C00 !important]We kunnen helaas geen zending vinden met de barcode [COLOR=#8D8D8D !important]RN2303052222GB[/COLOR] en postcode [COLOR=#8D8D8D !important]1106 TV[/COLOR].[/COLOR]

    Mogelijke oorzaken:

    • De zending is nog niet naar PostNL gebracht.
    • Het is een buitenlandse zending die nog niet in Nederland is.
    • Het is een buitenlandse zending, maar PostNL werkt niet samen met de vervoerder van de zending.

    U kunt de gegevens bewaren. Als de zending bij PostNL in beeld is, volgt u die automatisch in uw overzicht.



    Houd mij op de hoogte






    Laatst gewijzigd door ruudvanom; 5 september 2016 om 09:10

  6. #36
    Geregistreerd
    21 juli 2011
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    6.301

    Standaard

    Hallo Willem.

    Heb je net een PBtje gestuurd.

    Groet, Ruud.

  7. #37
    Geregistreerd
    21 juli 2011
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    6.301

    Standaard

    Hallo Willem.

    Wederom een PBtje gestuurd (00.15 uur).

  8. #38
    Geregistreerd
    21 juli 2011
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    6.301

    Standaard

    Hallo allemaal.

    In een eerdere plaatsing heb ik aangegeven het boek “Gids voor luchtvarenden Nederland 1928” (mijn spellingchecker maakt hier constant luchtbarenden van, irritant!) te willen scannen. Op de bijeenkomst in Lelystad heb ik de aanwezigen al wat laten zien.

    Ik zou nu graag reacties verzamelen van geïnteresseerden zodat ik binnenkort het bestand gelijktijdig naar diverse adressen kan verzenden via We Transfer.

    De scannummers zijn nu de nieuwe paginanummers, het originele boekje had alleen paragraafnummers als paginanummer.
    Ik heb een aparte losse inhoudspagina (pagina 0) gemaakt. Uitgeprint kan hij uitstekend als gids voor het werk functioneren. Het totaal bestaat nu uit 1 losse inhoudspagina 0 en 192 pagina’s uit het originele boekje.

    Ik zou graag van een ieder die geïnteresseerd is in dit boek een mail ontvangen met de normale gebruiksmail.
    Het PDF bestand
    van 1,37 GB kan niet via de persoonlijke mail van Nederlandse Luchtvaart.nl gezonden worden vanwege de grootte. U kunt er een DVD van branden indien u uw harde schijf niet wil belasten met dit bestand.

    Groet, Ruud.
    Laatst gewijzigd door ruudvanom; 14 september 2016 om 18:48

  9. #39
    Geregistreerd
    21 juli 2011
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    6.301

    Standaard

    Nogmaals een oproep voor geïnteresseerden in een digitale "Gids voor luchtvarenden Nederland 1928" om hun normale mailadres door te geven indien ze dat nog niet gedaan hebben.

    Ik ben voornemens om a.s. woensdag 21 september het digitale bestand vanuit Deventer te verzenden naar de opgegeven adressen. Omdat in Deventer een glasvezelkabel ligt gaat het uploaden naar We Transfer van daar zeer veel sneller dan vanuit mijn woonplaats Amsterdam met mijn ADSL verbinding en ik ben die dag toch al in Deventer (bij leven en welzijn).

    Groet,
    Ruud.
    Laatst gewijzigd door ruudvanom; 19 september 2016 om 17:15

  10. #40

    Standaard

    Hoi Ruud,
    Nou ik heb hem binnengehaald hoor, was in 12 minuutjes gepiept!
    Heb het natuurlijk nog niet helemaal gelezen, maar het is wel heel leuk om even door heen te bladeren.
    Bedankt voor het beschikbaar stellen aan ons vliegtuigfanaten

    Groeten, Rik

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •