Pagina 5 van 8 EersteEerste ... 3 4 5 6 7 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 41 t/m 50 van 71

Discussie: Gids voor Luchtvarenden, 1938

  1. #41

    Standaard

    Beste Ruud,

    Een grote pluim voor fantastisch werk.
    Het binnen halen kosten slechts enkele minuten.
    Nu aandachtig het document doornemen.
    Zo te zien heeft de eigeneer, A.J.J. Valk, geen brevet gehad.
    Ik heb, zo in het snelle voorbij gaan, al menig kreet van verbazing geslaakt.

    Hartelijk dank voor al je werk en het ter beschikking stellen van dit werk voor mede vliegtuigfanaten.

    Met vriendelijke groeten,
    Ronald

  2. #42
    Geregistreerd
    18 februari 2013
    Locatie
    Asperen
    Berichten
    1.566
    Weblogartikelen
    4

    Standaard

    Ruud, prachtjob en bedankt! Daan

  3. #43
    Geregistreerd
    21 juli 2011
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    6.299

    Standaard

    Dank jullie voor de mooie woorden, graag gedaan. Het is een mooi tijdsbeeld.
    Zoals jullie zullen zien zijn alle pagina's leesbaar geplaatst waardoor er staande en liggende pagina's zijn.
    Het is mijn ervaring geweest dat het uitprinten van pagina's 0 (inhoudspagina) en 192 (verklaring der tekens) het gebruik makkelijker maakte.

    Met vriendelijke groet,
    Ruud.
    Laatst gewijzigd door ruudvanom; 22 september 2016 om 15:34

  4. #44
    Geregistreerd
    21 juli 2011
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    6.299

    Standaard

    Ik merk nu pas dat in zijn eerste bericht Peerke het had over "Gids voor Luchtvarenden 1938". Dat is door mij verkeerd gelezen en ik heb het constant over de 1928 uitgave gehad.
    Die is door mij gescand en geleverd aan een aantal interessenten.

    Blijft nu mijn vraag hangen, heeft Peerke echt de 1938 uitgave? Zo ja, dan zou het mooi zijn als hij zijn belofte gestand zou doen en alsnog zou scannen, en natuurlijk beschikbaar aan liefhebbers zou stellen.

    Peerke, indien het voor jou te veel werk is wil ik het gaarne van je overnemen indien je mij tijdelijk het boekje zou toevertrouwen. Met mijn systeem van werken moet het in een week of twee volledig afgewerkt kunnen worden gezien mijn ervaring met de 1928 ringband uitgave en aannemende dat die van 1938 ook een ringbandje heeft.

    Groet, Ruud.
    Laatst gewijzigd door ruudvanom; 17 oktober 2016 om 10:58

  5. #45
    Geregistreerd
    15 maart 2010
    Locatie
    Noord-Brabant
    Berichten
    99

    Standaard Gids voor Luchtvarenden, 1928

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ruudvanom Bekijk bericht
    Ik merk nu pas dat in zijn eerste bericht Peerke het had over "Gids voor Luchtvarenden 1938". Dat is door mij verkeerd gelezen en ik heb het constant over de 1928 uitgave gehad.
    Die is door mij gescand en geleverd aan een aantal interessenten.

    Blijft nu mijn vraag hangen, heeft Peerke echt de 1938 uitgave? Zo ja, dan zou het mooi zijn als hij zijn belofte gestand zou doen en alsnog zou scannen, en natuurlijk beschikbaar aan liefhebbers zou stellen.

    Peerke, indien het voor jou te veel werk is wil ik het gaarne van je overnemen indien je mij tijdelijk het boekje zou toevertrouwen. Met mijn systeem van werken moet het in een week of twee volledig afgewerkt kunnen worden gezien mijn ervaring met de 1928 ringband uitgave en aannemende dat die van 1938 ook een ringbandje heeft.

    Groet, Ruud.
    Heren ik ben er mee bezig. Tzt zal ik allen benaderen voor het adres waar het bestand hen gestuurd kan worden.

  6. #46
    Geregistreerd
    21 juli 2011
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    6.299

    Standaard

    Hallo Bits & Pieces.

    Jij bent bezig met het “Handboek voor Luchttoerisme” van Willem Farman (Sas).
    Dat is een andere titel dan waar ik om vroeg bij Peerke, dat is de “Gids voor Luchtvarenden 1938” waarvan ik de 1928 editie heb bewerkt.

    Maar ga vooral voort want jouw titel wil ik ook wel.

    Groet, Ruud.
    Laatst gewijzigd door ruudvanom; 17 oktober 2016 om 15:27

  7. #47
    Geregistreerd
    21 juli 2011
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    6.299

    Standaard

    Hallo allemaal.

    Nieuwe belangstellenden hebben zich gemeld voor het digitale boek(je) "Gids voor Luchtvarenden Nederland 1928".

    Ik wil een ieder die er ook belangstelling voor heeft verzoeken om hun interesse zo snel mogelijk kenbaar te maken d.m.v. een PBtje met naam en normale mailadres voor een nieuwe verzendronde.

    In het aankomende weekend zal ik de verzending afronden via We Transfer.

    Groet, Ruud.

  8. #48

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ruudvanom Bekijk bericht
    Hallo Bits & Pieces.

    Jij bent bezig met het “Handboek voor Luchttoerisme” van Willem Farman (Sas).
    Dat is een andere titel dan waar ik om vroeg bij Peerke, dat is de “Gids voor Luchtvarenden 1938” waarvan ik de 1928 editie heb bewerkt.

    Maar ga vooral voort want jouw titel wil ik ook wel.

    Groet, Ruud.

    Beste Ruud,

    Ik heb nog eens goed naar je werk gekeken , "Gids voor Luchtvarenden 1928".
    Dan is er grote verwarring, want op de eerste pagina van je werk staat namelijk "Gids voor Luchtvarenden 1938".
    Dat het de uitgave 1938 betreft kan je o.a. zien aan de kaarten van Schiphol, waarop de verharde banen zijn aangegeven.
    Je hebt dus 1938 bewerkt en nu wordt er dubbel werk gedaan!

    De editie van 1928 is dus nog NIET gedaan.
    Blijft het toch nog steeds een mooi stuk werk.

    Met vriendelijke groeten,
    Classic

  9. #49
    Geregistreerd
    21 juli 2011
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    6.299

    Standaard

    Hallo Ronald.

    Bedankt voor de opmerkzaamheid.
    Kan mezelf wel voor de kop slaan want je hebt volkomen gelijk.

    Hoe die datumverandering bij mij tot stand is gekomen? Een absoluut raadsel!
    Toch de leeftijd of gewoon te druk geweest?
    Of geef ik de schuld aan het tienvingersblind typen en daarna niet gecheckt?

    Niemand blijkt dus de 1928 uitgave te hebben, als die al ooit bestaan heeft!
    Dus hoeft Peerke niet meer aan het werk en wachten we gewoon op Peter met het boekje "Handboek voor Luchttoerisme" van Willem Farman.

    Dus voor een ieder die dit bestand heeft ontvangen: overal waar ik 1928 in het bestand of bestandsnaam heb getypt: lees 1938. Excuses!
    Het betreft pagina 0 (inhoudsopgave) en wel de bestandsnaam en in de kopregel van de pagina zelf alsmede de bestandsnaam van het deel dat de pagina's 1-192 betreft.

    Groet, Ruud.
    Laatst gewijzigd door ruudvanom; 25 oktober 2016 om 12:07

  10. #50
    Geregistreerd
    21 november 2008
    Locatie
    Noorwegen
    Berichten
    250

    Standaard

    T.a.v. Peerke,
    Ik ben geïnteresseerd in een kopie van de "Gids voor Luchtvarenden", tweede uitgave, 1938, bijgewerkt 31/1/1939. Is dit via www.wetransfer.com of een andere manier te versturen? Ik woon zelf in Noorwegen. Ik kan eventuele portokosten vergoeden via een Nederlandse bankrekening.

    Met vriendelijke groet,
    Rob Mulder
    Met vriendelijke groeten,
    Rob Mulder

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •