Pagina 2 van 2 EersteEerste 1 2
Weergegeven resultaten: 11 t/m 20 van 20

Discussie: nieuw boek ML vliegtuigen

  1. #11

    Standaard nieuw boek ML vliegtuigen

    Dag Ruud,

    Helaas kwam een en ander pas op het allerlaatst aan het licht, toen de gebonden boeken werden afgeleverd. Bij de drukker ontbrak het kennelijk aan kwaliteits-/eindcontrole. Dure zaak dus.
    De uitgever zal ongetwijfeld nog wel een mailtje sturen, maar die wacht op bericht over de datum aflevering van de nieuwe boeken.

    Vr. groet,
    Peter

  2. #12

    Standaard

    Goed nieuws, mijn boek is inmiddels opnieuw gedrukt en de uitgever heeft zelfs de eerste boeken al naar de eerste vroege bestellers verzonden.

    Mvg
    Peter Boer

  3. #13

    Standaard

    Zojuist binnen gekregen. Zo snel gezien: veel interessante en nieuwe gegevens!

    Dank!

    Hans

  4. #14

    Standaard

    Boek is zojuist afgeleverd!

  5. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Classic Bekijk bericht
    Boek is zojuist afgeleverd!
    Gisteren ook bij mij! Een fantastisch boekwerk, het zoveelste van Peter Boer, waar heel veel werk en tijd in is gaan zitten.
    Eindelijk, na heel veel jaar, een standaardwerk over de lotgevallen van al de ML-KNIL kisten tussen 1937-1942. Links en rechts heb ik ook mijn kleine steentje er aan mogen bijdragen, wat ik persoonlijk beschouw als een eer. In andere topics is al naar voren gekomen dat samenwerken onderzoek bevordert, ook in dit geval is dat weer een waarheid als een koe.

  6. #16

    Standaard

    Van de week heb ik het boek ook gekocht, zeer de moeite waard.

  7. #17

    Standaard

    Ook mijnexemplaar is deze week geleverd:
    standaardwerk
    is de juiste benaming. Mooi boek, veel informatie. Mooie prestatie Peter Boer, gefeliciteerd.

  8. #18

    Standaard

    Beste Peter
    Wat een geweldig boek heb je weer afgeleverd! Heel veel dank hiervoor!
    Groeten Frank

  9. #19
    Geregistreerd
    15 januari 2008
    Locatie
    Zwollywood
    Berichten
    2.099

    Standaard

    Ik kon mijn exemplaar gisteren ook doorbladeren. Wat een schat aan informatie! Zeer indrukwekkend, gefeliciteerd met het eindresultaat! Leuk dat ik ook een (mini)steentje heb kunnen bijdragen.
    Groeten,
    Edwin

  10. #20

    Standaard

    Bedankt jongens; hart verwarmend jullie commentaar.
    Peter Boer

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •