Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 79

Discussie: Nieuwe oogst Fokkers.

Threaded View

Vorig bericht Vorig bericht   Volgende bericht Volgende bericht
  1. #11
    Geregistreerd
    21 juli 2011
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    6.277

    Standaard

    Hallo Jacob.

    Dank voor je reactie. Voor mij is dit nieuw, daarom tevens suggesties gevraagd of het anders kan. Ik dacht dat de onderwerpen nog zeer goed te zien waren, mede door de kwaliteit van de foto's, dus heb ik getracht het zo moeilijk mogelijk te maken. In de lucht en op het gras heeft het inderdaad niet veel nut. Bij de laatste, de onscherpe, waren ze misschien wel overbodig, die was ook minder duur. Ik had ze liever zonder geplaatst maar dat is tegenwoordig niet meer mogelijk. Op andere plaatsen heb ik foto's waar ook al behoorlijk voor betaald is zonder bescherming geplaatst maar deze vallen toch in een heel andere klasse. Dat is wel duidelijk voor een ieder. In eerste instantie had ik de tekst (groter) dwars door de toestellen en dat beviel me toch ook niet. Ik heb de intensiteit van de kleur blauw met 50% verminderd waardoor het minder opvallend werd.

    Heb je nog een gedachte over waarom de toestellen nu voor de BomVa hangar 1 staan en niet meer tussen de BomVa hangar 2, de KLM hangar en het schooltje waarvan in het verleden zeer veel foto's op eBay stonden? Ik zelf denk dat ze aan het verplaatsen zijn gegaan doordat op de eerste locatie na een Engels bombardement het daar een zooitje was. Dat concludeerde ik door de andere foto's in de serie die tegelijkertijd op eBay werden geveild. Of zouden er vanaf het begin toch al twee verzamelplaatsen zijn geweest?

    Groet,
    Ruud.
    Laatst gewijzigd door ruudvanom; 24 september 2015 om 19:25

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •