Pagina 1 van 3 1 2 3 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 29

Discussie: Werkzaamheden aan de website

  1. #1
    Geregistreerd
    13 november 2007
    Berichten
    680
    Weblogartikelen
    1

    Standaard Werkzaamheden aan de website

    Komende week zal waarschijnlijk de website naar een andere server verplaatst worden. Hoe, wat en wanneer weet ik niet.

    Maar de kans acht ik groot dat op dat moment de site niet bereikbaar is. Mede omdat de URL van de site aan de nieuwe server gekoppeld moet worden. Ik zal proberen in deze discussie zoveel mogelijk daarover bekend te maken. Daarnaast zal ik op Facebook ook informatie plaatsen, voor de momenten dat de website niet bereikbaar is.

    Als de site op de nieuwe server staat, dan ik het mogelijk om een versie tussen de huidige en de nieuwste versie van de software te installeren. Daardoor moet de site weer beter werken en ook beter op telefoons werken.

    Maar omdat op NLV extra plug-ins zijn aangebracht, zoals het fotoboek, zal ik voordat die upgrade gaat beginnen de site eerst moeten uitkleden.
    Bepaalde delen zullen dus verdwijnen. Maar de forums blijven de hele poos werken. De delen die verwijderd worden, zullen in een andere vorm weer terug komen.

    In de komende maanden zal dus geleidelijk veel aan de site veranderen. Wat de doorlooptijd is, kan ik niet zeggen. Ik zal steeds werkzaamheden op momenten doen waarop ik verwacht ruim voldoende tijd te hebben om de aanpassing te doen en onverwachte problemen op te lossen.

  2. #2
    Geregistreerd
    18 februari 2013
    Locatie
    Asperen
    Berichten
    1.566
    Weblogartikelen
    4

    Standaard

    Veel succes Arjan, we horen het wel allemaal!

    Daan

  3. #3

    Standaard

    Bij mij werkt alles weer normaal, bedankt! Nou kan ik de dag weer goed beginnen met een kop koffie en dit forum.

  4. #4
    Geregistreerd
    13 november 2007
    Berichten
    680
    Weblogartikelen
    1

    Standaard

    Zoals het er nu uitziet wordt dinsdag 3 november de site naar een nieuwe server verplaatst.
    Het is een actie waar ik verder geen invloed op heb. Dus wanneer het gebeurt kan ik niet zeggen. Ik verwacht wel dat de site hierdoor op dinsdag tijdelijk minder goed bereikbaar is

  5. #5
    Geregistreerd
    13 november 2007
    Berichten
    680
    Weblogartikelen
    1

    Standaard

    Helaas is de website vandaag niet overgezet. De benodigde licentie was nog niet binnen. In de loop van deze week zal het gebeuren, maar ik kan helaas niet zeggen wanneer.

    Als de site slecht bereikbaar is, dan zal dat zeer waarschijnlijk zijn omdat op dat moment de wisseling van de server plaats vindt.

  6. #6
    Geregistreerd
    13 november 2007
    Berichten
    680
    Weblogartikelen
    1

    Standaard

    De website staat op de nieuwe server.
    Als jullie tegen problemen aanlopen, dan hoor ik dat graag.

  7. #7
    Geregistreerd
    25 juni 2010
    Locatie
    The dark side of the moon
    Berichten
    5.239

    Standaard

    Ik kan " overige museums en monumenten " en " buitenlandse militaire" luchtvaart " nog steeds niet openen en zodoende geen nieuwe tpics aanmaken .
    Als WO2 verzamelaar, verzamel je uit interesse naar het verleden.

  8. #8
    Geregistreerd
    13 november 2007
    Berichten
    680
    Weblogartikelen
    1

    Standaard

    Jan, probeer je ze soms met een directe link vanaf je computer te openen?

    Probeer het eens via deze lijst: http://www.nederlandseluchtvaart.nl/forums/index.php

  9. #9

    Standaard

    Ik mis het forum-menu aan de linkerzijde. Onder vrienden stond altijd een overzicht van de geplaatste berichten...
    Of is dit een instelling ?

  10. #10

    Standaard

    Hé, na de problemen van enige tijd geleden was alles opgelost, maar nu heb ik weer dat ik niet terug kan klikken in het onderwerp Nieuws en Aankondigingen. Alle andere onderwerpen doen het goed. Is er toch nog iets niet goed?

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •