Pagina 3 van 3 EersteEerste 1 2 3
Weergegeven resultaten: 21 t/m 29 van 29

Discussie: Werkzaamheden aan de website

  1. #21
    Geregistreerd
    28 december 2008
    Locatie
    north scotland
    Berichten
    137
    Weblogartikelen
    1

    Standaard

    veel succes het zal wel een beestenwerk zijn .wens je kracht en sterkte .
    Willem Farman

  2. #22
    Geregistreerd
    29 februari 2008
    Locatie
    P.B.Pouw
    Berichten
    928

    Standaard

    En ja we hebben een nieuwe kop boven aan de website !

    Alleen mis ik nog wat Friese details van de eigenaar van de website

    Deze lijkt me wel leuk heel klein onder in beeld


  3. #23

    Standaard

    Leuk, zulke schaatsers! Toen ik net bezig was de toko over te nemen heb ik nog gekeken naar een domeinnaam.frl. Beetje jammer dat die 35 euries per jaar kost en een .nl of .com een tientje! Overigens heeft Daan Kaasjager de banner ontworpen, hij heeft een nog mooiere op de plank liggen waarvan het de bedoeling is dat die in de toekomst er boven komt.

    Groet,

    Mathieu.
    Als het regent in mei is april voorbij.

  4. #24
    Geregistreerd
    18 februari 2013
    Locatie
    Asperen
    Berichten
    1.566
    Weblogartikelen
    4

    Standaard

    Prima idee die schaatsers! Wedstrijdje met de F100

  5. #25

    Standaard

    Mathieu,

    ondanks alle discussie hoe dingen eruit zien en vorm gegeven moeten worden ben ik en met mij veel gebruikers erg in mijn sas met het feit dat de Site weer up en running is.
    Kan niet anders zeggen chapeau!!!!!!

    Mochten er dingen zijn die je zelf niet beheerst of je tekortkomingen ziet vraag gerust hulp denk dat er voldoende gebruikers zijn die je de helpende hand toe willen reiken.

    Maar voor alles ga zo door.

    Persoonlijk is het voor mij een mooi moment om iedere dag weer te genieten van deze site.

    Met een vriendelijke groet,

    Joop

  6. #26

    Standaard

    Mathieu,
    Ik heb een paar maal geprobeerd 9 foto's te uploaden onder Koning Winter.
    Een voor een geplaatst.

    Slechts 4 van de 9, en verschillend worden getoond.
    De rest blijft een attachment met een nummer.

    morgen verder...

  7. #27
    Geregistreerd
    25 augustus 2015
    Locatie
    Nw. Lekkerland
    Berichten
    535

    Standaard

    Een vraagje of drie over deze website.

    In het Forumoverzicht staat bovenaan de map "English Corner", met als submap "General". Daarin een openingsdraadje met als titel: Belangrijk: English only. Daarin zegt Arjan in feb '15, dat dit forum alleen bedoeld is voor Engelse teksten . Bedoelde hij daarmee alleen zijn draadje of de hele map? In de map staan nl. ook veel Nederlandstalige draadjes.

    Onder Privéberichten (Pb), kan je communiceren met mede-forumleden. Helaas krijg ik geen melding als er voor mij een Pb binnenkomt, terwijl ik die optie wel heb ingesteld:


    Bij andere fora die ik gebruik kan je zien of de Pb die jij verstuurd hebt, is gelezen door de ontvanger. Is dat een foruminstelling? Zo heb ik een maand geleden aan Ruud een Pb gestuurd, maar ik weet nog steeds niet of hij hem heeft gelezen.
    Het melden van het verzenden van een Pb in een forumdraadje is natuurlijk een mogelijkheid, maar niet zo efficiënt.

    En als vierde punt wil ik de moderatoren bedanken voor het soepel laten verlopen van dit interessante forum.

    Adri

  8. #28
    Geregistreerd
    25 augustus 2015
    Locatie
    Nw. Lekkerland
    Berichten
    535

    Standaard

    Alsof de duvel ermee speelt, ik krijg een Pb van Ruud en OOK een melding daarvan per e-mail .

    Adri

    Ps, bedankt Ruud.

  9. #29
    Geregistreerd
    21 juli 2011
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    6.278

    Standaard

    Hallo Adri.

    Dat je OOK een e-mail melding krijgt van een PBtje is een gebruikersinstelling.
    Daar kun je het een en ander ingeven dan wel veranderen.
    Gebruikersinstellingen kun je bekijken door het aan te klikken in de kopregel van de site, tussen "jouw profiel" en "uitloggen".
    Er verschijnt dan een venster met "My settings" met diverse mogelijkheden v.w.b. instellingen.
    Zo kun je bij "Opties wijzigen" o.a. aangeven dat je een PBtje wel of niet per mail wilt ontvangen.

    Hartelijke groet en de beste wensen voor 2019,
    Ruud.
    Laatst gewijzigd door ruudvanom; 26 december 2018 om 13:32

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •