Pagina 2 van 3 EersteEerste 1 2 3 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 11 t/m 20 van 29

Discussie: Werkzaamheden aan de website

  1. #11
    Geregistreerd
    13 november 2007
    Berichten
    680
    Weblogartikelen
    1

    Standaard

    Zijn er meer mensen die dit hebben?

  2. #12

    Standaard

    Het forum menu links was bij mij ook weg, maar nu, op een volgende pagina, is alles weer in orde.

  3. #13

    Standaard

    Het menu; Navigatie, Promotie en Vrienden is zichtbaar, alleen de laatste topics overzicht ontbreekt.

  4. #14
    Geregistreerd
    13 november 2007
    Berichten
    680
    Weblogartikelen
    1

    Standaard

    Het overzicht met laatste topics staat alleen op de startpagina. Niet op de andere pagina's. Dat was vroeger wel zo, maar het trok dingen nog wel eens uit zijn verband.

  5. #15

    Standaard

    Ok Arjan, dan ga ik de link aanpassen zodat die pagina opent, want ik vond dat altijd wel erg gemakkelijk.

  6. #16

    Standaard

    Ik blijf problemen houden met de mededeling, dat IE afgesloten moet worden, waarna de browser afgesloten wordt, maar meteen opnieuw opstart. Dit komt echter alleen voor bij het onderwerp Nieuws en Aankondigingen. Alle andere rubrieken doen het normaal. Ben ik de enige die hier last van heeft?

  7. #17

    Standaard

    Hoera, de problemen zijn voorbij, nu kan ik bij Aankondigingen weer gewoon terug naar het menu, zonder dat IE wordt afgesloten. Goede actie, bedankt!

  8. #18
    Geregistreerd
    13 november 2007
    Berichten
    680
    Weblogartikelen
    1

    Standaard

    Er is niet veranderd aan de site sinds de verhuizing begin november. Blijkbaar is op je PC iets veranderd.

  9. #19

    Standaard

    De Window-updates van december zijn geinstalleerd, misschien zat het daarin.

  10. #20

    Standaard

    ik zie dat de "Actieve Discussies " weer links staat en blijft staan .

    Geweldig dat dit weer terug is , dank , dank , dank ...

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •