Pagina 2 van 2 EersteEerste 1 2
Weergegeven resultaten: 11 t/m 14 van 14

Discussie: Bucker Jungmann NR.75

  1. #11
    Geregistreerd
    3 oktober 2008
    Locatie
    Emmen
    Berichten
    230
    Weblogartikelen
    1

    Standaard

    Probeer eens via de zoekfunctie, bv Google, intoetsen The Bucker Pages en dan Bucker.info. Een paar pagina's naar beneden scrollen, dan vind je de B.J. 75
    Ger.

  2. #12
    Geregistreerd
    14 maart 2008
    Locatie
    Emmen
    Berichten
    845

    Standaard Bucker

    Hallo Ger ik heb even 1 foto geplaatst, mooie foto album, zo was het dus voor de oorlog nog met de sierstrepen op de vleugels.
    Bijgevoegde afbeelding(e) Bijgevoegde afbeelding(e)    
    Laatst gewijzigd door Mathieu; 7 februari 2018 om 21:56

  3. #13
    Geregistreerd
    3 oktober 2008
    Locatie
    Emmen
    Berichten
    230
    Weblogartikelen
    1

    Standaard

    Hoi Henry, bedankt voor het plaatsen van de vliegende B.J.; het uploaden van foto's lukt mij niet (Arjan is het aan het uitzoeken voor mij)
    Ze hebben veel problemen gehad met de revisie van de originele Spaanse motor. Na de derde proefvlucht draaide deze in de soep. Helaas komt er nu een Lycoming motor in, dat betekent complete nieuwe motorbeplating met 2 gaten aan de zijkanten voor de cilinderkoppen. Maar deze motoren zijn wel betrouwbaar.
    Ger.

  4. #14
    Geregistreerd
    15 januari 2008
    Locatie
    Zwollywood
    Berichten
    2.099

    Standaard

    Eigenlijk wel jammer, dat er nu een boxermotor in ligt. Die Hirth motoren zullen ondertussen ook wel duur worden denk ik. Maar als het niet anders gaat dan is het wel een veilige oplossing.

    De link die Ger noemde werkt inderdaad niet, even de puntjes op de u vervangen door een gewone; www.bucker.info.

    Op die site staan nog veel meer foto's van de Bucker van Doedo!

    Groeten,
    Edwin

Tags for this Thread

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •