Hallo,

De laatste weken ben ik af en aan bezig met het voorbereiden van de upgrade van de website.
Onderdeel hiervan is dat ik de andere site http://www.simmerspaintshop.com naar de nieuwe versie geüpgraded heb. Hierbij zijn de nodige problemen aan het licht gekomen, vooral met afbeeldingen, aan het licht gekomen.
Deze zijn ondertussen opgelost, en ik weet ook hoe die nu voorkomen kunnen worden.

Als je de bovenstaande link volgt, dan krijg je een goede indruk hoe NLV er na de upgrade uit gaat zien. Een aantal zaken komen te vervallen. Het fotoboek zal verdwijnen, omdat deze niet voor de nieuwe versie beschikbaar is. In plaats daarvan komt een Gallery in de stijl zoals Simmers Paint Shop die heeft (deze is helaas nog niet erg gevuld). Het is anders, maar heeft als voordeel, dat je alle afbeeldingen die je upload voor berichten, ook in een Album kunt plaatsen. Als je dit Album zichtbaar maakt voor iedereen, dan kunnen mensen je foto's ook via het Album terugvinden. Mensen kunnen, afhankelijk van de rechten, meerdere Albums aanmaken.

De upgrade van NLV ga ik na de feestdagen doen. Een reden is omdat ik nog een klein, maar irritant probleem in Simmers Paint Shop heb gevonden, zojuist. Die wil ik dus eerst oplossen. De andere reden is dat de feestdagen een periode is waarin we meer bezoekers trekken.
Ik zal een weekend in het nieuwe jaar uitkiezen om de upgrade te doen, welk weekend hangt af van mijn dagelijkse werkzaamheden. Na dat weekend moet tenminste het forum weer beschikbaar zijn. Afhankelijk van de hoeveelheid werk, en eventuele problemen, kan het wel zijn dat de nieuwe Gallery en de Links pas wat later beschikbaar zijn.