Pagina 3 van 6 EersteEerste 1 2 3 4 5 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 21 t/m 30 van 54

Discussie: fokker d-22

  1. #21

  2. #22

    Standaard

    Een aapje zou de beleving verminderen.... Ik zal er Fokker Fake Producties bij zetten. Ik vind dit erg leuk om te doen. Dus er komen er meer aan als jullie dit op prijs stellen. Cesbro: De G1 met merlins komt er aan

  3. #23

    Standaard

    Doe je ook aan foto's inkleuren? Ik zie soms op het net mooie voorbeelden voorbij komen.


    Groet,

    Mathieu.
    Als het regent in mei is april voorbij.

  4. #24

    Standaard

    Mooie 3D illustratie van de Merlin G1. Kleur is weer een stuk lastiger dan zwart/wit en zoveel meer tijd om alles echt te laten lijken. Ik ga het eens proberen......

    Hier heb ik een D-24 Hercules met een bubble canpoy
    Bijgevoegde afbeelding(e) Bijgevoegde afbeelding(e)  
    Laatst gewijzigd door Mathieu; 2 april 2016 om 17:46

  5. #25
    Geregistreerd
    25 juni 2010
    Locatie
    The dark side of the moon
    Berichten
    5.239

    Standaard

    Woooohaaaaa ! een Nederlandse Focke Wulf 190
    Als WO2 verzamelaar, verzamel je uit interesse naar het verleden.

  6. #26

    Standaard

    Ja....verrassend hoeveel de D-21 zonder vast landingsgestel en bubble canopy op de FW190 lijkt....Ik heb verschillende bubble canopy's geprobeerd, maar deze moest erop....paste als een perfect jas. De pilot zit namelijk in dezeflde positie. Bij de canopy van een p-51 of Miles 20 zit hij namelijk heel anders. De Fw 190 is in werkelijkheid iets groter dan de D-21, maar ik heb het motorgedeelte verlengd, omdat de Hercules groter is en ook de coiling veranderd.

    Zou Kurt Tank stiekem naar de D-21 hebben gekeken toen hij de FW190 ontwierp?

  7. #27

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vultur Bekijk bericht
    . Kleur is weer een stuk lastiger dan zwart/wit en zoveel meer tijd om alles echt te laten lijken. Ik ga het eens proberen......
    Hoi Vultur,

    Hier een linkje naar een draadje over het inkleuren van foto's: http://www.nederlandseluchtvaart.nl/...ight=inkleuren

    Groet,

    Mathieu.
    Als het regent in mei is april voorbij.

  8. #28

    Standaard

    Hallo Mathieu,

    De linkjes werken niet, maar ik heb het even gegoogled....dit is mijn eerste try-out...nog lang niet realistisch, maar een begin. Probleem waar ik nu tegenaan loop, is eigenlijk de kwaliteit van de foto's. Te lage resolutie om een haast authentieke kleurenfoto te maken. waar kan ik betere kwaliteit foto's vinden?

    Gr. Vultur
    Bijgevoegde afbeelding(e) Bijgevoegde afbeelding(e)  
    Laatst gewijzigd door Mathieu; 2 april 2016 om 17:47

  9. #29
    Geregistreerd
    18 februari 2013
    Locatie
    Asperen
    Berichten
    1.566
    Weblogartikelen
    4

    Standaard

    Meestal zijn de originelen wat beter van kwaliteit. Althans, dat was mijn ervaring toen ik wat T.5 foto's bekeek in het Aviodrome. Sommige kende ik al, maar lagen daar van scherpere kwaliteit. Ik ben bang dat je niet zomaar betere kwaliteit kunt vinden. Ik heb overigens nog wel foto's van hogere kwaliteit dan hierboven.

  10. #30

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vultur Bekijk bericht
    waar kan ik betere kwaliteit foto's vinden?

    Gr. Vultur
    Leuk gedaan die D21 Vultur! Hogere resolutie foto zijn wel te vinden bij verschillende mensen die hier actief zijn. Zelf heb ik eigenlijk niets van foto's van de D.XXI maar wel van de G.1 en T.8. Mocht je daar wat mee willen dan stuur ik je wel wat.

    Groet,

    Mathieu.
    Als het regent in mei is april voorbij.

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •