Pagina 3 van 5 EersteEerste 1 2 3 4 5 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 21 t/m 30 van 41

Discussie: Friendship

  1. #21

    Standaard

    The gear doors are mechanically connected to the respective gears.
    With gear selected up - At the end of gear travel gear doors are closed.
    With gear selected down - Initial movement of the gear opens the gear doors.


  2. #22
    Geregistreerd
    24 augustus 2011
    Locatie
    Hendrik Ido Ambacht
    Berichten
    468

    Standaard Eerste foto Friendship

    Ik heb deze foto een ander kleurtje gegeven. Misschien is het resultaat wat kleurloos, maar toch prettig om te bekijken:


  3. #23

    Standaard

    Mooie foto geworden. Het is het vliegveld Grano de Oro van Maracaibo, Venezuela en het zal wel 32 graden geweest zijn, zo midden op de dag aan de schaduw te zien. Lekker warm, denk ik nu.

  4. #24

    Standaard

    Ik ben bepaalde photoshop skills aan het oefenen en ik dacht dat ik jouw Friendship zou kunnen oppoetsen. Hier is het resultaat.


    Laatst gewijzigd door Mathieu; 19 januari 2016 om 14:03 Reden: Paperclip foto.

  5. #25

    Standaard

    Leuk gedaan Janjr en Vultur! Wat 1 foto uit 1958 al voor leuks veroorzaakt!

    Groet,

    Mathieu.
    Als het regent in mei is april voorbij.

  6. #26
    Geregistreerd
    24 augustus 2011
    Locatie
    Hendrik Ido Ambacht
    Berichten
    468

    Standaard

    Eerlijk is eerlijk Vultur, jouw versie van de foto is niet te verbeteren. JanJr.

  7. #27

    Standaard

    Dank je...Ik deed het niet zozeer om je de loef af te steken, maar meer omdat het toch een uitdaging was en dit een foto van je is met goede herinneringen. Via kleur- en contrastcorrecties werkte het niet. De foto werd er lelijk van. Wat ik gedaan heb, is de foto opnieuw ingekleurd en nieuwe 'layers' gemaakt die ik over elkaar heb gezet. Eerst een zwart/wit foto gemaakt, vervolgens jouw versie er naast gehad om de kleuren te benaderen en toen de foto met nieuwe kleuren ingekleurd. In photoshop werkt dit redelijk gemakkelijk en door ervaring leer ik dit steeds natuurgetrouwer te doen. Overigens komt dit door Mathieu, die vroeg of ik foto's kon inkleuren....

  8. #28

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vultur Bekijk bericht
    Overigens komt dit door Mathieu, die vroeg of ik foto's kon inkleuren....
    Dank je Vultur Een heel goed resultaat voor een 1ste keer.

    Groet,

    Mathieu.
    Als het regent in mei is april voorbij.

  9. #29
    Geregistreerd
    6 maart 2013
    Locatie
    Westerbork
    Berichten
    1.936

    Standaard

    Inderdaad een mooie plaat geworden (lijkt erg veel op sommige ansichtkaarten uit de jaren '70), maar ben ik de enige die denkt dat de onderkant van de kist niet blauw maar grijs hoort te zijn?

    (als je de realiteit wilt benaderen, ten minste...)

  10. #30

    Standaard

    Hallo Heron,

    Ik was uitgegaan van de kleurenfoto die op het forum stond, maar volgens deze illustratie heb jij volkomen gelijk. Terug naar de tekentafel

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •