Weergegeven resultaten: 1 t/m 3 van 3

Discussie: Zaterdag 29 maart 2016: Aviodrome Luchtvaartbeurs, hobby

  1. #1

    Arrow Zaterdag 26 maart 2016: Aviodrome Luchtvaartbeurs, hobby

    Zaterdag ZES-en-twintig maart dus...

    http://www.aviodome.nl/evenementen/luchtvaartbeurs-2016

    26 maart - Luchtvaartbeurs

    Luchtvaart-Themapark Aviodrome presenteert op 26 maart een grote luchtvaartbeurs.

    De burgerluchtvaart én de militaire luchtvaart staan dan centraal. Alle facetten van de luchtvaart en daaraan gerelateerde hobby’s worden belicht.

    Voor de Luchtvaartbeurs kun je speciale tickets aanschaffen die je ook recht geven op toegang tot het museum.
    Luchtvaartbeurs

    Verenigingen, clubs en stichtingen presenteren zich aan het publiek. Daarnaast worden er allerlei items (boeken, bouwdozen, modellen, verzamelingen) tentoongesteld en te koop aangeboden. Natuurlijk is tijdens de beurs ook het museum te bezichtigen. Maar let wel op: de tijd vliegt namelijk bij Aviodrome!
    Tickets

    Bezoekers van de luchtvaartbeurs kunnen gebruik maken van een gereduceerd tarief.

    De speciale e-tickets (alleen geldig op 26 maart) kosten € 9,95 en zijn uitsluitend verkrijgbaar via de webshop van Aviodrome Lelystad.

    Luchtvaart-Themapark Aviodrome en de beurszalen zijn van 10.00 tot 17.00 uur geopend voor het publiek.
    Laatst gewijzigd door stratofreighter; 19 januari 2016 om 18:29 Reden: Datum is ZES-en-twintig maart...
    Fokker maandelijkse updates in 2024: klik op Fokkernews

  2. #2
    Geregistreerd
    21 juli 2011
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    6.314

    Standaard Luchtvaartbeurs 26 maart 2016.

    Hallo stratofreighter.

    Zover ik weet heb ik met mijn museumjaarkaart gratis toegang tot het Aviodrome. Heb ik dan op 26 maart tevens toegang tot de luchtvaartbeurs?

    Mvg,
    Ruud.

  3. #3

    Standaard

    Goeie vraag.
    Het is naar ik weet niet per se de Aviodrome zelf die de organisatie van deze beurs doet, het zijn een paar hobby'isten.

    Voor de zekerheid zou ik contact zoeken met de Aviodrome via
    http://www.aviodrome.nl/contact
    Fokker maandelijkse updates in 2024: klik op Fokkernews

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •