Pagina 1 van 2 1 2 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 15

Discussie: het verliezen van leden ???

  1. #1
    Geregistreerd
    28 december 2008
    Locatie
    north scotland
    Berichten
    137
    Weblogartikelen
    1

    Standaard het verliezen van leden ???

    Misschien komt het omdat het ook voor mij niet zo duidelijk was wat er allemaal gebeuren ging .Ineens ontdekte ik een blauwe site en daarna werkte het brein zich weer een weg in de materie .Ik was erg gehecht aan de kleur maar allez dit zal wel beter in elkaar gezet zijn
    Wens iedereen veel succes met de site .Misschien word ik te oud om alles te volgen of Alzheimer ?

  2. #2
    Geregistreerd
    21 juli 2011
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    6.312

    Standaard

    Kom op Willem, werk jezelf niet in een depressie. Alles volgen is slechts weinigen gegeven. Rekken en erbij blijven.

    Groet,
    Ruud (73 en single).
    Laatst gewijzigd door ruudvanom; 1 maart 2016 om 14:47

  3. #3
    Geregistreerd
    25 februari 2009
    Locatie
    Leusden
    Berichten
    655

    Standaard

    Ik sluit me bij Ruud aan, ben zelf 70plus en alhoewel ik ook wel eens een minne dag heb lukt het me meestal wel om bij te blijven.
    Nooit opgeven Willem!

  4. #4
    Geregistreerd
    28 december 2008
    Locatie
    north scotland
    Berichten
    137
    Weblogartikelen
    1

    Standaard

    OK doe ik maar ik vind deze kleur niet happy er zijn al zo veel grijze dingen in mijn omgeving .

  5. #5

    Standaard

    Hoi Willem,

    Ik ben bezig om de kleuren weer te wijzing naar zoals het was voordat de software upgrade werd gedaan. Helaas is de software van dit forum niet echt gebruik vriendelijk voor de gemiddelde gebruiker zoals ik. Maar de plannen zijn er zeker!

    Groet,

    Mathieu.
    Als het regent in mei is april voorbij.

  6. #6

    Standaard

    Hoi Willem,

    Er zijn nu meerdere kleuren mogelijk, nl groen en oranje. Die kan iedereen zelf kiezen, en wel zo: men gaar naar het forum ( links boven op forum klikken) dan gaat men helemaal naar beneden en dan zie je links 2 witte velden. In een staat "vB4 default style", de andere een English of Dutch. Aan de rechterkant van het 1ste veld staat een klein pijltje, gaan je daar met de cursor op staan wordt het veld groter en zie je o.a. "groen"en "oranje" staan. Klik je een van die kleuren aan veranderd ook de kleur van het forum. Benieuwd wat men er van vindt.

    Groet,

    Mathieu.
    Als het regent in mei is april voorbij.

  7. #7

    Standaard

    Mathieu, ik heb groen en oranje geprobeerd, maar waar ik écht naar uit zie is gewoon goed leesbare zwarte letters.
    Niet de modieuze blauw-grijze varianten die moeilijk leesbaar worden voor mensen met degenererende netvliezen, zoals ik.

    Ik moet nu heel vaak de tekst opblazen met Ctrl-scroll, omdat het contrast te gering is.
    Zo lever je onomkeerbaar steeds wat in...

    Tracker.

  8. #8

    Standaard

    Hoi Tracker,

    Begrijp je probleem, ben inmiddels bezig een oplossing te vinden. Ik heb ook nog even een nieuwe kleur erbij gezet: wit. Misschien helpt dat al iets.

    Groet,

    Mathieu.
    Als het regent in mei is april voorbij.

  9. #9

    Standaard

    Hoi Tracker,

    Als het goed is zijn de teksten nu zwart. Om een of andere reden nog niet bij de "activity stream" maar wel bij "nieuwe berichten"en "forum". Zal proberen die laatste ook nog te laten veranderen.

    Groet,

    Mathieu.
    Laatst gewijzigd door Mathieu; 2 maart 2016 om 19:06
    Als het regent in mei is april voorbij.

  10. #10

    Standaard

    Dank U Dank U!

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •