Pagina 2 van 2 EersteEerste 1 2
Weergegeven resultaten: 11 t/m 17 van 17

Discussie: The Mosquito in Famous Fighters/Bombers of WWII.

  1. #11
    Geregistreerd
    25 augustus 2015
    Locatie
    Nw. Lekkerland
    Berichten
    534

    Standaard

    Bij de laatste zin van de vorige posting had ik de knipoogsmiley vergeten (hoewel dat eigenlijk niet mag van Tracker).

    Het was ook een hele foute opmerking, want hier:



    kan je zien dat het vakwerk achter de cockpit de ondersteuningsconstructie is van het voorste vleugelbeslag.

    En ik vind dat al dit hout en lijmgedoe nog behoorlijk dicht bij mijn TS posting staat. Want een (bijna) volledig van hout en multiplex in elkaar gelijmde bommenwerper is toch wel heel uniek, zelfs nog in 1940.

    Adri

  2. #12
    Geregistreerd
    24 augustus 2011
    Locatie
    Hendrik Ido Ambacht
    Berichten
    468

    Standaard

    Bij onze club hadden wij een karretje waar je de 'Baby' kon opschuiven. Vooraan zat een rond gat waarmee je het aan de trekhaak van de jeep kon doen. Volgens mij hadden ze die ook op Terlet. Heeft er iemand een foto van zo'n trekkertje? En ja, ik zou ook wel weer eens de wind door mijn haren willen voelen in 'n open Baby'tje, maar ja die leeftijd hé! JanJr

  3. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door J.Prinz Bekijk bericht
    En ja, ik zou ook wel weer eens de wind door mijn haren willen voelen in 'n open Baby'tje, maar ja die leeftijd hé! JanJr
    Vliegt er in Nederland niet ergens een T 21 rond? Weliswaar geen Baby maar wel wind door de haren.
    Bijgevoegde afbeelding(e) Bijgevoegde afbeelding(e)  
    Als het regent in mei is april voorbij.

  4. #14

    Standaard

    Caseïne roept zoete herinneringen op merk ik.
    Het mooie er aan was ook dat niemand er iets van kreeg.
    Het was niet schadelijk, het nodigde niet uit tot snuiven, hout bleef naar hout ruiken, alleen tijdelijk wat duffer.
    Alleen af en toe een achterligger die je kon bewegen, een beetje, dus dat mocht de pret niet drukken.

    En thuis aan de Britfix...nee, gekheid.

  5. #15

    Standaard

    Wind door de haren, 's winters wind over je Kees Verkerk ijsmuts.

    Mathieu, je noemde 'wind'.
    Maar dan laat je rare jongens in een Sedberg zien met Fighter helmets op, wít, met visors...Foei!

  6. #16

    Standaard

    Dan komt dit dichter in de buurt:

    Naam: 10070002.jpg
Bekeken: 225
Grootte: 486,3 KB

    Ook een Sedberg. Op Teuge en venlo is een Sedberg gestationeerd en die van de foto hierboven staat normaal gesproken in Asperden (D).

  7. #17

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •