Pagina 4 van 6 EersteEerste ... 2 3 4 5 6 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 31 t/m 40 van 52

Discussie: Roundel website en kleurboek.

  1. #31

    Standaard

    Bedankt, 't is wel een slim systeem, met een mooie afremming via de lange uitloopkabel.


  2. Standaard

    ingekleurde foto!
    Laatst gewijzigd door gerard gielis; 28 oktober 2016 om 17:06 Reden: tekst toegevoegd

  3. #34

    Standaard

    Mooi hoor!

  4. #35

    Standaard

    Het begint meteen te leven met die kleuren. Het zou mooi zijn als die beschadigingen op de foto weggepoetst kunnen worden.

  5. #36

    Standaard

    Mooi resultaat Gerard. Ik blijf het een bijzonder foto vinden, hij is genomen door Peter Wildschut die in een andere T.V naast de 858 vloog. De datum was 8 mei 1940 en ze vlogen op een hoogte van 500 m. Volgens de beschrijving achter op de foto zat ook Ben Swagerman in de 858 toen deze foto genomen werd. Mooi detail is het bemanningslid dat door het raam van de 2e piloot naar de andere T.V kijkt. Zal eens kijken of ik de copie die ik heb van de achterkant van foto kan vinden.

    Groet,

    Mathieu.
    Als het regent in mei is april voorbij.

  6. #37
    Geregistreerd
    18 februari 2013
    Locatie
    Asperen
    Berichten
    1.566
    Weblogartikelen
    4

    Standaard

    Wat zit er dan ook een tragiek in deze foto... Ik heb het altijd al een mooie foto gevonden, maar nu ik naar deze kleurenversie kijk, word ik er helemaal stil van.
    Kleureninterpretatie is in orde!
    Mooie foto ook vanuit fotografisch oogpunt.

    Gerard, als je de post nog kunt bewerken, is het misschien wel handig om onder de foto aan te geven dat het een inkleuring betreft. Een willekeurige bezoeker zou kunnen denken dat het om een echte kleurenfoto gaat.

  7. #38
    Geregistreerd
    21 juli 2011
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    6.306

    Standaard

    Zoiets Cees? Indien niet gewenst door Gerard, het is tenslotte zijn kleurboek, kan Mathieu hem verwijderen. Groet, Ruud.

    Naam: T.V inkleuring.jpg
Bekeken: 316
Grootte: 73,5 KB
    Laatst gewijzigd door ruudvanom; 28 oktober 2016 om 12:14

  8. #39

    Standaard

    Nou, dat ziet er inderdaad erg goed uit. Bedankt Ruud.

  9. Standaard

    Ziet er inderdaad goed uit. Ikzelf doe dat bijna nooit om het karakter van een oude foto te behouden.

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •