Pagina 1 van 12 1 2 3 11 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 116

Discussie: Bijeenkomst Lelystad 3 september.

  1. #1

    Standaard Bijeenkomst Lelystad 3 september.

    Beste members,

    In de jaren 70 van de vorige eeuw leidde ik met enige regelmaat een (discussie) bijeenkomst van militaire luchtvaart enthousiasten die geinteresseerd waren in de Militaire Luchtvaart in voormalig Ned. Indië, uitwisseling van ideeën over en gegevens voor (concept)artikelen, af en toe een lezinkje en veel OH'en over oude vliegmachines. Was altijd wel gezellig maar stierf een beetje een stille dood begin jaren 80.
    Het concept van bij elkaar komen, leek me een beetje uit de tijd in deze moderne wereld van e-mails en allerlei contacten via internet, maar tot mijn verbazing opperden enkele mensen die in de buurt van mijn huidige woonplaats wonen (Assen) het idee om dit toch weer eens te proberen van de grond te trekken.

    Is dit toch iets waar interesse voor bestaat, echte bijeenkomsten "met koffie en koek"?

    Peter Boer
    Laatst gewijzigd door Mathieu; 19 juli 2016 om 12:23

  2. #2
    Geregistreerd
    14 maart 2011
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    248

    Standaard

    Sinds de jaren tachtig is er een nieuwe generatie enthousiasten bij gekomen denk ik. Het zou voor deze (ook) kunnen werken.
    Wellicht een paar proef bijeenkomsten opzetten met gebruikmaking van het internet?

  3. #3

    Standaard

    Interessant idee Peter! Internet is mooi maar kan niet op tegen de gezelligheid van een samenzijn. Probleem is misschien hoe de mensen te bereiken, om een of andere reden gaat dat ondanks internet soms moeizaam. Maar goed, als er iets georganiseerd dat vanuit het noorden goed te bereiken is kom ik zeker langs ( als ik tenminste niet op zee zit)

    Groet,

    Mathieu.
    Als het regent in mei is april voorbij.

  4. #4

    Standaard

    Ik teken!!

  5. #5
    Geregistreerd
    15 januari 2008
    Locatie
    Zwollywood
    Berichten
    2.099

    Standaard

    waar zet ik mijn kruisje? Als zoiets georganiseerd wordt, kom ik ook graag!

  6. #6

    Standaard

    Dank voor jullie reacties. Het idee van een paar proefbijeenkomsten spreekt me wel aan. Ik ga nog even verder met belangstelling peilen, maar zelfs met een man of zes lijkt het me toch ook wel gezellig om eens bij elkaar te komen. Toch leuk om te horen dat er nog mensen zijn die echte bijeenkomsten met "koffie en koek" een beetje aanspreken. Hou jullie op de hoogte.

    Peter

  7. #7
    Geregistreerd
    29 februari 2008
    Locatie
    P.B.Pouw
    Berichten
    928

    Standaard

    Altijd welkom bij de "Vroege Vogels" !

    Koffie is gratis, vliegtuigen en een kantine......

  8. #8

    Standaard

    Dank voor het aanbod Pim!
    Groeten,
    Peter

  9. #9

    Standaard

    Mooie locatie en centraal gelegen! Hoe zou zo'n bijeenkomst eruit moeten zien? Iemand die een lezing houdt of gewoon samenzijn en maar kijken wat er naar voren komt?

    Groet,

    Mathieu.
    Als het regent in mei is april voorbij.

  10. #10
    Geregistreerd
    1 maart 2009
    Locatie
    Bergschenhoek
    Berichten
    345
    Weblogartikelen
    1

    Standaard

    Lijkt me een prima plan. Stel dat iedereen wat meeneemt waar ie zelf bijzondere belangstelling voor heeft, dan moet dat toch ongetwijfeld een paar uur interessante gespreksstof opleveren.
    Als hier meer van komt, hoop ik dat het op een dag is dat ik niet hoef te werken, dan kom ik graag langs (en binnen)

    Paar jaar geleden is er ook wat afgesproken geweest in het MLM op Soesterberg. Dat was toen ook leuk.

    Groeten Stef

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •