Pagina 8 van 12 EersteEerste ... 6 7 8 9 10 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 71 t/m 80 van 116

Discussie: Bijeenkomst Lelystad 3 september.

  1. #71

    Standaard

    Heel leuke dag gehad. Veel gehoord, gezien en geleerd!
    De ontmoeting met jullie allen vond ik enig!
    Dank voor al het werk dat de organisatoren hieraan hebben gehad !

    Met vriendelijke groet,
    tev

  2. #72
    Geregistreerd
    25 februari 2009
    Locatie
    Leusden
    Berichten
    655

    Standaard

    mooie dag, prima gezelschap, geweldige locatie, bedankt voor dit alles-zeker voor herhaling vatbaar!

    Jacob.

  3. #73

    Standaard

    Dame en heren
    Ook ik vond het een waar genoegen om jullie in levende lijve te ontmoeten. En natuurlijk om Peters verhalen van hemzelf te horen in plaats van uit zijn boeken. De locatie was wat mij betreft perfect. Waar beter bijeen komen dan tussen de oude vliegtuigen! Dank aan de Vroege Vogels voor de gastvrijheid.
    Ik ben groot voorstander van een vervolg.
    Groeten CW-21 (Frank)

  4. #74

    Standaard

    Nu net terug van een feestje, vermoeid, maar voldaan, een leuke dag. Voor herhaling vatbaar!

    Hans

  5. #75
    Geregistreerd
    21 juli 2011
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    6.278

    Standaard

    Man wat was het een fijn, prettig gezelschap. Ik had het niet willen missen, een groep van zestien mensen in een prima sfeer bijeen.
    Mijn dank gaat uit naar een ieder die dit mogelijk heeft gemaakt.
    Peter met dit initiatief, dat veel beter uitpakte dan ik verwachte, en zijn fijne voordracht.
    Pim en de organisatie “De Vroege Vogels” voor het mogelijk maken van deze bijeenkomst in hun onderkomen en de mogelijkheid om een aantal mooie klassieke toestellen te bezichtigen.
    De “Deelen Boys” met hun mooie foto’s.
    De deelnemers met hun aanwezigheid waarbij al ras links en rechts gesprekken tot stand kwamen.


    Speciaal dank ik hierbij nogmaals Cees waarmee ik mee mocht rijden en die het daardoor voor mij als moeilijk lopende een stuk makkelijker maakte.

    Nu nog een paar foto’s op de site met de namen zodat ik de gezichten niet meer vergeet.

    Genieten, dat was het zeker.

    Groet, Ruud.
    Laatst gewijzigd door ruudvanom; 3 september 2016 om 22:39

  6. #76
    Geregistreerd
    21 juli 2011
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    6.278

    Standaard

    Nog even terugkomend op de bijeenkomst in Lelystad.

    Bij het verlaten van de bijeenkomst kwam ik er achter dat bij de spullen die ik had gekocht ook drie artikelen uit "de Spiegel" lagen over “Vergeten squadrons”.
    Ik weet niet of die voor mij bedoeld waren of dat iemand het tijdelijk bij mij spullen had gelegd.

    Laat even weten of ze wel of niet voor mij bestemd waren. Indien niet, kan ik ze toesturen.

    Groet, Ruud.
    Laatst gewijzigd door ruudvanom; 3 september 2016 om 23:27

  7. #77
    Geregistreerd
    18 februari 2013
    Locatie
    Asperen
    Berichten
    1.566
    Weblogartikelen
    4

    Standaard

    Het was een erg leuke dag, interessant om iedereen eens te ontmoeten en gezellig om zo lekker te converseren. De locatie was uitstekend, compliment voor Vroege Vogels en Pim! Wat mij betreft zeker voor herhaling vatbaar, misschien zelfs nog in bredere zin? Mogelijk kunnen we als forum nog meer bijdragen aan de historische luchtvaart dan we denken? Zomaar een losse flodder wellicht, maar ik hoorde dat dit onder meerderen leeft.

    Ik hou wel van dergelijke informele bijeenkomsten. Een expert vertelt een en ander en met z'n allen kunnen we er mooi over sparren. Is mijns inziens constructiever dan stijf vooruit kijken bij een lezing.

    Heel fijn dat ook degenen konden komen die lichamelijk minder flexibel zijn!

    Groetjes, Daan

  8. #78

    Standaard

    Geslaagd initiatief dus en fijn om te lezen dat de opzet beviel. Had het zelf ook uitstekend naar mijn zin. Vroege Vogels en Pim: alle lof! en hartelijk dank voor de prettige ontvangst. Jullie deskundige rondleiding was een prachtige afsluiting van de bijeenkomst. Hartelijke groet,
    Peter
    PS Deelnemerslijst volgt nog.

  9. #79
    Geregistreerd
    14 maart 2011
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    248

    Standaard

    Leuk om iedereen te ontmoeten en tevens in een mooie setting!

  10. #80
    Geregistreerd
    25 februari 2009
    Locatie
    Leusden
    Berichten
    655

    Standaard

    Ruud, die artikelen had ik gisteren bij me, iemand vroeg me of ze te koop waren, ik zij nee maar u mag ze wel hebben.Het was geloof ik iemand die in die hal werkzaam was, een man met een bril op, licht haar met krullen. Pim, misschien weet jij dit??

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •