Pagina 2 van 12 EersteEerste 1 2 3 4 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 11 t/m 20 van 116

Discussie: Bijeenkomst Lelystad 3 september.

  1. #11
    Geregistreerd
    25 februari 2009
    Locatie
    Leusden
    Berichten
    655

    Standaard

    Daar doe ik graag aan mee, die bijeenkomst in het MLM heb ik goede herinneringen aan. Zoiets is zeker voor herhaling vatbaar.

  2. #12

    Standaard

    Wat een leuk plan. Ik doe graag mee.

  3. #13

    Standaard

    Fijn om zulke positieve reacties te krijgen; zo te zien is de belangstelling groot genoeg (ik ben nog elders aan het peilen, maar er komt tot dusver niet veel belangstelling uit de verschillende verenigingen e.d. op mil. historisch gebied). Lelystad ligt inderdaad lekker centraal, maar ik ben zelf inmiddels wat op leeftijd geraakt (67) en heb wat reisbeperkingen, ik kom (vanuit Assen) niet veel verder dan vliegveld Hoogeveen, vrees ik.

    Peter

  4. #14

    Standaard

    Prima plan. Persoonlijk beter dan digitaal.
    Ik zou graag aanwezig zijn.
    Cees

  5. #15

    Standaard

    Ik ben inmiddels wel zo'n beetje uit-geïnventariseerd; behalve de members hierboven die op mijn bericht hebben gereageerd, is er nog één belangstellende en wellicht volgen er nog enkelen. Belangstellenden genoeg voor een gezellige bijeenkomst, lijkt mij zo en ik zou die ook best willen organiseren. Zoals jullie hebben kunnen lezen heb ik alleen wat reisbeperkingen, daarom stel ik voor om een bijeenkomst te houden in het vliegveld restaurant van vliegveld Hoogeveen (Fly & Food). Dat is best gezellig, goed te bereiken vanaf de A28, ligt direct aan de grasbaan, en heeft ook een aardige lunch kaart. Echter...we kunnen daar alleen terecht op maandag, dinsdag, woensdag of donderdag. Mijn vraag is dan natuurlijk: wie heeft er belangstelling om op een van die dagen naar Hoogeveen te komen, zeg ergens eind deze maand of volgende maand? (is natuurlijk ook vakantietijd). Gaarne een reactie als je wil en kan. Als je alleen in het weekend kan, graag ook even bericht.
    Peter

  6. #16
    Geregistreerd
    15 januari 2008
    Locatie
    Zwollywood
    Berichten
    2.099

    Standaard

    Ik zou op dinsdag 2, maandag 8, dinsdag 16 augustus kunnen.

    Ik zou je ook op kunnen pikken vanaf Hoogeveen zodat we gezamenlijk naar een andere plaats doorrijden.

  7. #17
    Geregistreerd
    14 maart 2011
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    248

    Standaard

    dinsdag 2 en 9 augustus vanaf 12:30 ETA.
    Maar wellicht dat tzt een andere dag ook lukt.

  8. #18
    Geregistreerd
    1 maart 2009
    Locatie
    Bergschenhoek
    Berichten
    345
    Weblogartikelen
    1

    Standaard

    Peter,

    Doordeweeks is voor mij geen optie ivm werk. Volgend jaar rond deze tijd met de Vut.
    Nu weekeinde van 30 en 31 juli, 13 en 14 aug en 27 en 28 vrij. Zie maar

  9. #19

    Standaard

    Beste Peter
    voor mij is door de week Hoogeveen niet haalbaar helaas. Mijn voorkeur zou zijn een weekend na 14 augustus (ben daarvoor 3 weken met vakantie). Bijvoorbeeld 3 of 4 september? En is Lelystad een optie als je een lift krijgt heen en weer?
    Groeten Frank

    nb: moet nog 21 jaar tot mijn pensioen..:-)

  10. #20

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door g-1reaper Bekijk bericht
    Ik zou je ook op kunnen pikken vanaf Hoogeveen zodat we gezamenlijk naar een andere plaats doorrijden.
    Zou mooi zijn als je dat wilt doen Edwin, ik denk dat Lelystad voor veel mensen toch iets aantrekkelijker is wat betreft de afstand. Zelf ben ik van 23 juli t/m 14 augustus op vakantie. Als ik niet hoef te werken maakt het mij niet veel uit of het door de week is of in het weekend.

    Groet,

    Mathieu.
    Als het regent in mei is april voorbij.

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •