Pagina 4 van 12 EersteEerste ... 2 3 4 5 6 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 31 t/m 40 van 116

Discussie: Bijeenkomst Lelystad 3 september.

  1. #31

    Standaard

    Heren, geweldig dat Lelystad door kan gaan. Mag ik een lans breken voor zaterdag 3 september? Dan kan ik er zeker bij zijn.
    Groeten Frank

  2. #32

    Standaard

    Als ik me niet vergis heeft de G.1 stichting op 17 sept haar donateursdag, misschien niet zo handig dan onze bijeenkomst te houden.
    Als het regent in mei is april voorbij.

  3. #33

    Standaard

    3 of 10 heeft inderdaad mijn voorkeur (en die van de andere bezoekers van onze donateursdag)
    Fijn dat het allemaal geregeld kan worden! Bij interesse heb ik wat leuk leesvoer ter beschikking..

  4. #34
    Geregistreerd
    29 februari 2008
    Locatie
    P.B.Pouw
    Berichten
    932

    Standaard

    Ik ben ook voor 3 september, dit omdat mijn zoon 9 september jarig is...............

  5. #35

    Standaard

    Prima, wat mij betreft.
    Cees

  6. #36

    Standaard

    Beste enthousiastelingen,

    Dat ziet er allemaal heel positief uit! Dank Pim voor het regelen van de locatie. Ik stel voor om zaterdag 3 september af te spreken, zo te zien kan dan iedereen die tot dusverre heeft gereageerd, plus nog iemand die rechtstreeks bij mij heeft gereageerd. Mijzelf inbegrepen kom ik dan snel tellend op 8 man.
    Het is een beetje teveel van het goede om alles nu verder via deze mooie site te regelen. Beter dat alle belangstellenden mij even een kort mailtje sturen op Boerpeter1*gmail.com met bevestiging en een telefoonnummer waarop bereikbaar 3 september. Pim, kun je mij een routebeschrijving mailen?, hoe het snelst naar "Vroege Vogels" per auto.
    Het programma komt wel, maar de tijd waarop te beginnen? Is 11.00 uur Lelystad voor iedereen haalbaar? of te vroeg?

    Peter

  7. #37

    Standaard

    Hoi Peter,

    Zal ik de titel aanpassen naar "bijeenkomst Lelystad 3 september"? Weet zelf niet of ik kan, dit ivm werk. Maar als ik thuis ben kom ik zeker.

    Groet,

    Mathieu.
    Als het regent in mei is april voorbij.

  8. #38

    Standaard

    We bellen jouw baas wel even dat hij ervoor zorgt dat je dan thuis bent Mathieu.
    cees

  9. #39

    Standaard

    Prima Mathieu. Het zou jammer zijn als je er niet bij kan zijn.
    Groeten,
    Peter

  10. #40

    Standaard

    Heren, top dat dit gelukt is en tot 3 september
    groeten Frank

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •