Pagina 5 van 12 EersteEerste ... 3 4 5 6 7 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 41 t/m 50 van 116

Discussie: Bijeenkomst Lelystad 3 september.

  1. #41
    Geregistreerd
    15 januari 2008
    Locatie
    Zwollywood
    Berichten
    2.099

    Standaard

    Ik had enorm uitgekeken naar de bijeenkomst van 3 september, zeker omdat ik als schrijver een aantal onderwerpen in de planning heb staan met raakvlakken met de Indische luchtvaart. Enorm jammer. Ik wens allen een leuke, gezellige en vruchtbare dag. Hopelijk komt er spoedig een vervolg!

  2. #42
    Geregistreerd
    29 februari 2008
    Locatie
    P.B.Pouw
    Berichten
    932

    Standaard

    Even een korte route beschrijving naar de "Vroege Vogels" Hangaar,

    Emoeweg 20, 8218 PC Lelystad, telefoon : +31 (0)320 284 101
    Bijgevoegde afbeelding(e) Bijgevoegde afbeelding(e)  

  3. #43

    Standaard

    Bedankt Pim, dat moet iedereen kunnen vinden zonder voor een rolbaan te stranden.

    Tot dusver heb ik bericht gekregen van vier man dat ze daadwerkelijk zullen komen op 3 september. Behalve Pim zijn dat Cees (CeBro), Frank (CW-21) en Henk Sch.
    Van Mathieu, LVA-40, Grasshopper, Dutchplanes, Bofors en Stef nog geen bericht. Als jullie (of anderen) willen komen, dan svp (al dan niet na terugkeer van vakantie) even een bevestiging op Boerpeter1*gmail.com met vermelding van 06 nr waarop je 3 september zo nodig bent te bereiken.
    Edwin, jammer dat je er niet bij kan zijn, maar als ik je ergens mee kan helpen vwb gegevens over de ML/KNIL-vliegtuigen, dan hoor ik wel van je.

    Nader bericht over het programma volgt nog; aanvang zal zijn om 11:00 uur in de kantine van Vroege Vogels, einde uiterlijk 15:30 uur.

    Kijk er naar uit om met jullie "live" kennis te maken, groet,
    Peter

  4. #44

    Standaard

    Ik weet nog steeds niet of ik thuis ben op 3 september, hoewel de kans wel groot is. Maar zijn er ook mensen die met de trein willen komen? Zo ja kunnen we dan misschien regelen dat iemand die met de auto komt die mensen bij het treinstation oppikken?
    Als het regent in mei is april voorbij.

  5. #45

    Standaard

    Ik heb drie lege plekken in de auto dus ben beschikbaar.

  6. #46

    Standaard

    Cees, dank voor het aanbod om deelnemers van de trein te halen. Mathieu en Cees, neem aan dat jullie zelf afspraken kunnen maken hierover via de Private Messages functie van deze site.

    Vr. groet,
    Peter

  7. #47
    Geregistreerd
    18 februari 2013
    Locatie
    Asperen
    Berichten
    1.566
    Weblogartikelen
    4

    Standaard

    Wellicht kom ik ook langs op 3 september! Lijkt me in ieder geval erg leuk en interessant!

  8. #48

    Standaard

    Zeker doen!

  9. #49
    Geregistreerd
    21 juli 2011
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    6.318

    Standaard

    Nu begin ik ook te twijfelen? Gaan? Ver lopen is een probleem.

    Mvg, Ruud.

  10. #50

    Standaard

    Ruud, je woont toch in Amsterdam? Ik ook, kan je gewoon ophalen, dan blijven er twee plaatsen over voor het ophalen van treinreizigers.
    Cees

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •