Pagina 6 van 12 EersteEerste ... 4 5 6 7 8 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 51 t/m 60 van 116

Discussie: Bijeenkomst Lelystad 3 september.

  1. #51
    Geregistreerd
    21 juli 2011
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    6.318

    Standaard

    Kijk eens aan. Hartelijk dank voor het aanbod Cees, maak er dan graag gebruik van. Laat me tegen die tijd maar weten wat voor jou een goede opstapplaats is.
    Mijn probleem was dat de bus naar Harderwijk (via het vliegveld) op zaterdag maar één keer per uur rijdt en dan moet je toch nog een aardige afstand lopen als ik me goed herinner.
    Ook de trein rijdt om die tijd niet al te vaak richting Lelystad.
    En tegen die tijd zou het wel eens minder goed weer kunnen zijn en om die afstand vanaf de bushalte in de regen te moeten lopen..., ik heb al moeite genoeg om kleinere afstanden af te leggen.

    Groet, Ruud.

    P.S. Inmiddels een bevestiging van komst gestuurd aan Peter Boer.
    Laatst gewijzigd door ruudvanom; 17 augustus 2016 om 14:58

  2. #52

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Peter Boer Bekijk bericht
    Cees, dank voor het aanbod om deelnemers van de trein te halen. Mathieu en Cees, neem aan dat jullie zelf afspraken kunnen maken hierover via de Private Messages functie van deze site.

    Vr. groet,
    Peter
    Kan inderdaad via pm's, maar mensen kunnen ook hier aangeven dat ze vervoer nodig hebben. Zou mooi zijn als we zo het aantal deelnemers kunnen opkrikken.

    Groet,

    Mathieu.
    Als het regent in mei is april voorbij.

  3. #53

    Standaard

    Preceis, ik neem aan dat meer mensen per auto/trein naar Lelystad zullen afzakken.

  4. #54

    Standaard

    Beste deelnemers, hieronder het programma:

    Programma bijeenkomst 3 september2016
    11:00 tot 11:30 à 12:00 uur:Ontvangst met koffie in kantine Vroege Vogels; kennis maken, de verzamelaarsonder de deelnemers kunnen evt. een voorbeeld of (top)stuk uit hun verzamelingmeenemen.
    11:30 à 12:00 tot plm. 12:30 uur:Ervaringen van Peter m.b.t. het interviewen van en corresponderen met ML/KNIL-veteranenin de periode c. 1970- c. 2003 (hoe keken ze terug op hun ML/KNIL-periode, hoe zijnhun ervaringen te analyseren).
    Plm. 12:30 tot 13:00 uur lunch, naar keuzebrood meenemen en nuttigen in de kantine of lunchen in het nabijgelegenrestaurantje van MartinAir.
    13:00 tot 14:00 uur: Vervolg ML/KNILtopic; specifieke vragen over ML/KNIL vliegtuigen.
    14:00 tot 15:00 uur: Rondleidingcollectie Vroege Vogels door Pim.
    Uiterlijk 15:30: Afsluitingbijeenkomst.
    Het is een gemiddelde van de naar voren gebrachte wensen, hopelijk toch naar ieders tevredenheid. Groeten en tot ziens,
    Peter

  5. #55

    Standaard

    Ziet er goed uit.

  6. #56

    Standaard

    Ruud,
    Mail even jouw adresgegevens naar mijn e-mail: brogra@live.nl, later bespreken we de details.
    Zijn er nog mensen die vanaf het station Lelystad willen meerijden? Ik kan er twee meenemen.

  7. #57
    Geregistreerd
    25 augustus 2015
    Locatie
    Nw. Lekkerland
    Berichten
    539

    Standaard

    Hoewel ik nooit directe bindingen heb gehad met de KNIL-ML, is mijn interesse in dit deel van onze luchtvaartgeschiedenis wel aanwezig. En dus hoop ik dat ik ook welkom ben op deze bijeenkomst.

    Verder kan ik eventueel probleemloos 4 personen ophalen op station Lelystad.

    Adri

  8. #58

    Standaard

    Tuurlijk Adri, van harte welkom. Tot ziens a.s. zaterdag. Stuur mij svp even een mailtje op Boerpeter1*gmail.com met je 06 nr voor het geval op een zeer laat moment door iets onverwachts de bijeenkomst zou moeten worden afgeblazen.
    Peter

  9. #59
    Geregistreerd
    21 juli 2011
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    6.318

    Standaard

    Cees.

    Mailtje naar je gestuurd.

    Groet, Ruud.

  10. #60

    Standaard

    Ik wil mij ook graag aanmelden voor a.s. zaterdag.
    Mail is zojuist verzonden.

    Met vriendelijke groeten,
    Classic

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •