Weergegeven resultaten: 1 t/m 4 van 4

Discussie: Fokker Fair.

  1. #1

    Standaard Fokker Fair.

    Zijn er nog mensen bij de Fokker fair geweest en willen ons misschien zeggen hoe het was?

    Groet,

    Mathieu.
    Als het regent in mei is april voorbij.

  2. #2
    Geregistreerd
    21 juli 2011
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    6.307

    Standaard

    Blijkbaar zijn er geen mensen van dit forum naar de Fokker Fair geweest..., gierende stilte.
    Blijf ik met de vraag zitten of de "Boys van Deelen", die ook in Lelystad waren, wel alle foto's hebben verkocht op de Fokker Fair?
    Zo niet, zit er misschien nog iets voor me bij. PBtje naar me sturen met info indien er interesse is. Dealtje sluiten?

    Groet, Ruud.
    Laatst gewijzigd door ruudvanom; 19 september 2016 om 22:03

  3. #3

    Standaard

    PB is gezonden.

    Er waren nog geen tien stands en ook dit waar werd de Fokker Fair heel matig bezocht. De Norseman en de Harvard waren er te zien en ook (verrassend) de restanten van een Bell 47.
    De aansluitende Fokker reünie werd beter bezocht, maar dan praten we over een andere doelgroep. Tussendoor drie presentaties van verschillende sprekers. Alle drie over Fokker-gerelateerde onderwerpen.
    Vooral de presentatie over de testvliegerij was zeer de moeite waard. Unieke beelden in de presentatie van de Fokker 50, 60, 70 en 100 met half analoge en half digitale cockpits, zich oprichtende wollen draadjes rond de overtreksnelheid, net-alsof ijsvorming, afwisselende gevulde ballasttanks enzovoort. En de verhalen daarbij uit de eerste hand. Dat had ik niet willen missen.

    Gerben

  4. #4
    Geregistreerd
    21 juli 2011
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    6.307

    Standaard

    Hallo Gerben.

    Ik heb je 24 september een PB gezonden in antwoord op jouw PB van de 20e maar daar nog geen antwoord op gekregen.
    Is hij bij je spam terecht gekomen? Hij moet hier op NLV bij je gebruikersinstellingen nog te lezen zijn.

    Groet, Ruud.

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •