Pagina 1 van 11 1 2 3 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 109

Discussie: Fokker G.1 simulator.

  1. #1

    Standaard Fokker G.1 simulator.

    Hoi,

    Van de week was Arjen op bezoek bij mij en hij heeft onderstaande foto's gemaakt. Het rompstuk ligt hier op zijn kop.

    Groet,

    Mathieu.






  2. #2

    Standaard

    Hoi,

    De afgelopen 2 dagen bezig geweest met de roostervloer in de marconist ruimte. Bijgaande 2 foto's.

    Groet,

    Mathieu.



    Laatst gewijzigd door Arjan; 15 november 2009 om 20:18

  3. #3

    Standaard

    Kijk, dat ziet er gelikt uit, prachtig werk Mathieu.

    Gr
    Cees

  4. #4

    Standaard

    Hoi Arjen,

    Inderdaad prachtig project die turret
    Verder nog even wat foto's van mijn project, ik ben bezig met het maken van spantjes voor de rompvorm onder de vleugel. Echt modelbouw werk! Het triplex is 2mm dik en de latjes die ik erop lijm zijn 5 x 5 mm. Het is even wat werk maar als er weer een stukje af is weet je weer waar je het voor doe.

    Groet,

    Mathieu.








  5. #5

    Standaard

    Hoi,

    Ik ben afgelopen dagen weer even bezig geweest met de roostervloer van de marconisten ruimte. Was even zweten, in het rooster zitten 5 buizen van 20 mm tussen elke strip zit een bus van 54 mm lang met een binnen diameter van 20 mm. Dit past dus net niet dus moest ik de busjes eerst warm maken. Dat heb ik gedaan door ze een voor een in de hout kachel te leggen. Daarna heb ik ze er snel opgeschoven. Als het geheel afgekoeld is zit goed vast!

    Groet,

    Mathieu.



    Laatst gewijzigd door Mathieu; 28 december 2009 om 22:28

  6. #6

    Standaard

    Wat een werk zeg! Voor zoiets heb ik zelf dus echt geen tijd
    Enig idee waneer hij af is?

    Chris

  7. #7

    Standaard

    Inderdaad een boel werk. Wel is het heel leuk om te zien hoe groot/klein het in het echt allemaal is.

    In elk geval is het goed dat dit soort dingen woarden gedaan.

  8. #8

    Standaard

    Hoi,

    Eindelijk weer eens wat kunnen bemachtigen voor de G.1 romp. Vandaag aangekomen uit de USA, 2 potentiometer gemaakt door General Radio type 410. Was even zoeken maar uiteindelijk toch gelukt
    Bijgaande 2 foto's. In de G.1 were er 2 gebruikt, een naast de piloot voor de kompas verlichting en een in de marconistenruimte voor de verlichting.
    @ Cees, enig idee hoe groot ze het Lancaster stuk willen maken?

    Groet,

    Mathieu.



    Laatst gewijzigd door ReneL; 29 november 2010 om 19:14

  9. #9

    Standaard

    Hoi,

    Eindelijk weer eens wat interessants kunnen bemachtigen voor mijn G.1 stuurhuis. Het is een drukregelaar welke moest zorgen dat bochtaanwijzer de juiste onderdruk krijgt.

    Groet,

    Mathieu.







    Laatst gewijzigd door Arjan; 13 februari 2011 om 12:24

  10. #10

    Standaard

    Hoi,

    Helaas door vele andere verplichtingen weinig tijd gehad voor de G.1 romp. Afgelopen week echter wat tijd gevonden om verder te gaan met de cilinders voor de bommenluiken en het stekkerdoos paneel uit de marconisten ruimte. Bijgaande foto's van het resultaat.

    Groet,

    Mathieu.






Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •