Pagina 3 van 11 EersteEerste 1 2 3 4 5 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 21 t/m 30 van 109

Discussie: Fokker G.1 simulator.

  1. #21

    Standaard

    Hoi Ruud,

    Haha, als je goed kijk zie ook dat ik mijn dochter het werk laat doen! Overigens slaat die spreuk op mijn werk op zee, dan ben je dus lange tijd van huis. En thuis zijn bij de familie vind ik toch mooier! Daarbij is knutselen aan de romp geen werk maar ontspanning voor mij.

    Groet,

    Mathieu
    Laatst gewijzigd door Arjan; 23 december 2012 om 10:44 Reden: typo verbeterd
    Als het regent in mei is april voorbij.

  2. #22

    Standaard

    Ziet er goed uit Mathieu,
    Weer een stukje verder op de lange weg die G1 heet.
    Ik heb deze week alle instrumentenpanelen van de Hampden gespoten
    En vandaag het interieur in de grijze grondverf gezet. Volgende halte is
    De interieur groene laag. Schiet lekker op.
    Gr
    Cees

  3. #23

    Standaard

    Hoi Cees,

    Klinkt goed, die vorderingen met je Hampden project! Wil je ons ook blij maken met wat foto's?

    Groet,

    Mathieu.
    Als het regent in mei is april voorbij.

  4. #24

    Standaard

    Zal wel wat foto's maken volgende keer in de werkplaats
    Cees

  5. #25

    Standaard

    Hoi,

    Bijgaande enige foto's van de vorderingen van de afgelopen dagen. Inmiddels zit het schot op zin plaats en moet ik alleen nog de 2 mm dikke triplex nog op de voorkant aanbrengen. Hier moet ik even mee wachten totdat de vorst periode weer voorbij is.

    Groet,

    Mathieu.











    Als het regent in mei is april voorbij.

  6. #26
    Geregistreerd
    8 maart 2009
    Locatie
    Kampen
    Berichten
    72

    Standaard

    Ziet er goed uit Mathieu,

    Ik ben door drukke werkzaamheden helaas er niet meer aan toegekomen. Ik heb nu al wel een afspraak gemaakt waarbij ik de stukken kan inzien en bestellen, prijs is maar 1eur per scan dat valt dus wel mee.

    gr
    richard

  7. #27

    Standaard

    Mathieu,

    Elk stapje verder is er weer een. Mooi man.

    Helemaal vergeten foto's te maken in de werkplaats. Hmm houden jullie nog tegemoet van me.
    Wel instrumentenpanelen voorzien van labels en een aantal instrumenten geplaatst. Als binnenkant groen is geschilderd dan kunnen de panelen erin en de rest worden voorzien van een camouflagejasje (vroege versie).
    Beide cockpits zijn vanaf begin mei te zien voor publiek in Fort Veldhuis (wel voorzien van perspex afscherming om mijn investering te beschermen tegen helaas grijpgrage handjes.

    Onlangs is tijdens een beurs half december in het fort een vitrine opgengebroken en een bord gestolen. Ze zijn er nog, mensen die graag proletarisch winkelen, helaas......................

    Cees

  8. #28

    Standaard

    Hoi,

    Ben ook nog een beetje bezig geweest met mijn projectje. Afgelopen verlof een stuk verder gekomen met de remhandel van de G.1. Aan de hand van foto's en een schetsje van de T.8 heb ik een nagemaakt. De eerste foto is van zo'n remhandel genomen bij Fokker voor de oorlog, de andere 2 zijn van mijn knutsel werk. Als laatste nog een foto van hoe mijn project er nu bij staat.

    Groet,

    Mathieu.







    Als het regent in mei is april voorbij.

  9. #29
    Geregistreerd
    14 september 2011
    Locatie
    Noord Holland
    Berichten
    98

    Standaard

    Hoi Mathieu
    Het ziet er erg goed uit wat je gemaakt hebt,hoe heb je dat ruitjes profiel in die handle gemaakt? .
    Het wordt tijd dat je wat meer thuis blijft zodat je wat meer aan je project kunt werken! !!.
    Lijkt me leuk om hem in je tuin te bewonderen als hij klaar is over een paar jaartjes.

    Groeten Paul

  10. #30

    Standaard

    Hoi,

    Vandaag weer een kleine stap gemaakt met mijn projectje. Een bedrijf bij mij in de buurt heeft een watersnij machine staan. Daarbij wordt met behulp van waterstraal met een druk van 3800 bar metalen gesneden. Zij hebben voor mij een onderdeel voor de carroserie sluitingen uit een plaat van 4 mm dikte gesneden. Heel erg nauwkeurig gedaan! Zie foto. Nu moet ik een gedeelte van de schacht rond maken en van draad voorzien, moet ik nog even een goed plannetje voor bedenken omdat een beetje snel te kunnen doen.

    Groet,

    Mathieu.

    Laatst gewijzigd door Mathieu; 7 november 2014 om 22:24
    Als het regent in mei is april voorbij.

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •