Pagina 1 van 8 1 2 3 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 75

Discussie: Tracker.

  1. #1

    Standaard Tracker.

    Beste Mensen,

    Vanavond ontving ik bericht dat Tracker vanmorgen vroeg overleden is. Een bijzonder triest bericht. Ik heb altijd bijzonder genoten van zijn manier van schrijven en van de mooie foto's die plaatste. Ze zijn een verrijking voor dit forum. Langs deze weg wens ik de familie van Tracker sterke voor de komende tijd.

    Mathieu.
    Laatst gewijzigd door Mathieu; 17 november 2016 om 22:10
    Als het regent in mei is april voorbij.

  2. #2

    Standaard

    Sorry om te horen dat Tracker ons ontvallen is. Hij heeft zijn laatste landing gemaakt.
    Net als Mathieu wil ik zeggen dat ik altijd genoten heb van de bijdragen die hij hier gemaakt heeft. Het waren altijd stukken met een blijmoedige en vriendelijke inslag.
    Laten we hem zo in onze herinneringen bewaren.
    Bij deze sterkte toegewenst aan de familie van Tracker.

    Mvg, Boris

  3. #3
    Geregistreerd
    18 februari 2013
    Locatie
    Asperen
    Berichten
    1.566
    Weblogartikelen
    4

    Standaard

    Wat een verdrietig bericht... Ik sluit me aan bij de vorige sprekers. Het was een eer hem te mogen ontmoeten in september bij de Vroege Vogels. Ik ben er even stil van.
    Meer dan eens heeft Jaap mijn dag goed gemaakt door een spitsvondig relaas, en volgens mij ben ik daarin niet de enige.


    (http://www.geheugenvannederland.nl/n...P01%3A10715767)


    Tracker, bedankt!

    Vanaf mijn kant wens ik alle familie en vrienden van Jaap veel sterkte toe bij het verlies van deze markante figuur.

    Vriendelijke groet,

    Daan Kaasjager

  4. #4
    Geregistreerd
    25 juni 2010
    Locatie
    The dark side of the moon
    Berichten
    5.239

    Standaard

    Een triest bericht dat Tracker er niet meer is , ik genoot van zijn humoristische manier van schrijven.
    Hij gaf altijd veel kennis en kleur aan dit forum.
    Ik wens familie en vrienden veel sterkte toe de komende tijd .
    Als WO2 verzamelaar, verzamel je uit interesse naar het verleden.

  5. #5

    Standaard

    Erg triest, zijn verhalen en foto's was altijd smullen.
    Veel sterkte toegewenst aan de familie en vrienden.

  6. #6

    Standaard

    We zullen zijn gevleugelde bijdragen in woord en beeld aan dit forum gaan missen. Sterkte aan familie en vrienden.

  7. #7
    Geregistreerd
    24 augustus 2011
    Locatie
    Hendrik Ido Ambacht
    Berichten
    468

    Standaard Tracker

    Tracker's dood heeft mij geraakt, ondanks het feit dat ik hem nooit ontmoet heb. Het is net alsof hem persoonlijk kende. Zijn avonturen bij de Marine en de KLM beschreef hij bijzonder enthousiast. Hij haakte dikwijls in op mijn topics, waaruit weer een gedachtewisseling volgde. Ik heb hem opgezocht op google onder Jaap de Moor, vlieger en daar een zee van foto's gevonden uit zijn marinetijd. Hij zal daardoor en door zijn topics bij NLV lang in mijn herinnering blijven. Jan

  8. #8
    Geregistreerd
    6 maart 2013
    Locatie
    Westerbork
    Berichten
    1.917

    Standaard

    Helaas...

    Ook ik kende hem alleen van dit forum en zoals hierboven al geschreven is, waren zijn verhalen uiterst lezenswaardig. Vol humor geschreven en vanwege z'n ervaring als piloot soms ook met een heel andere inkijk. Hij vroeg mij dit jaar nog of ik hem in contact kon brengen met een havenmeester op Eelde om o.a. herinneringen aan z'n NLM-tijd op te halen. Ik weet niet of hij daar nog aan toegekomen is, maar dat is nu niet belangrijk meer.

    Sterkte aan de nabestaanden!

  9. #9
    Geregistreerd
    25 augustus 2015
    Locatie
    Nw. Lekkerland
    Berichten
    535

    Standaard

    Heb hele goede herinneringen aan Jaap, zowel door zijn vele bijdragen aan dit forum, de altijd vrolijke discussies die daar soms uit voortkwamen en de eenmalige ontmoeting in Lelystad.

    Hij rust in vrede.

    Adri

  10. #10
    Geregistreerd
    21 juli 2011
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    6.277

    Standaard

    Hoewel ik geruime tijd op de hoogte was van zijn strijd, “hou het onder de hoed” zij hij, komt Jaaps overlijden toch als een schok.
    Mijn medeleven gaat uit naar Trudy en de rest van de familie en wens hen veel sterkte toe bij dit verlies.
    R.I.P. Jaap.

    Ruud.
    Laatst gewijzigd door ruudvanom; 18 november 2016 om 10:57

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •