Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 75

Discussie: Tracker.

Threaded View

Vorig bericht Vorig bericht   Volgende bericht Volgende bericht
  1. #11

    Standaard

    Beste mensen,

    Vanmorgen ontving ik een bericht van een van de zonen van Jaap welke ik hieronder plaats.
    Helaas kan ik niet van boord, maar misschien is iemand anders in de gelegenheid om te gaan. Verder doe ik ook mee aan een boeket oid, maar door mijn werk kan ik niet veel ondernemen. Wie zou zoiets willen regelen?

    Groet,

    Mathieu.

    Beste Mathieu,

    Wat een week.
    Met de rest van de familie zit ik momenteel de uitvaart van mijn vader voor te bereiden, en deze is geplanned voor komende dinsdag in Den Helder.



    Via mijn moeder Trudy werden wij op de hoogte gebracht van de ontzettend warme en krachtige reacties op de DA website; dit heeft een diepe indruk op ons gemaakt en wij geven jullie allen dan ook graag de mogelijkheid om bij de uitvaart aanwezig te zijn. Sterker nog, wij zouden het fijn vinden als iemand uit jullie midden een woordje over jullie interactie met tracker zou willen uitspreken.


    Trudy noemde spontaan Ronald Dijkstra en jou zelf, maar wist niet goed of jij in het land zou zijn.


    Bijgaand de rouwkaart met details over de uitvaart.
    Is het misschien een idee om deze kaart op de DA website te publiceren?
    Met in een korte tekst de vraag om mogelijke aanwezigheid te bevestigen in een reactie of naar een email adres (bijvoorbeeld dit adres)?


    Ik kijk uit naar je antwoord.


    Met vriendelijke groet,
    Sander de Moor,
    Bijgevoegde afbeelding(e) Bijgevoegde afbeelding(e)
    Als het regent in mei is april voorbij.

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •