Pagina 6 van 8 EersteEerste ... 4 5 6 7 8 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 51 t/m 60 van 75

Discussie: Tracker.

  1. #51
    Geregistreerd
    25 juni 2010
    Locatie
    The dark side of the moon
    Berichten
    5.239

    Standaard

    Mooi eerbetoon
    Als WO2 verzamelaar, verzamel je uit interesse naar het verleden.

  2. #52

    Standaard

    Heel mooi.

  3. #53
    Geregistreerd
    21 juli 2011
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    6.278

    Standaard

    Ben het volmondig eens met de vorige plaatsers. Jaap verdient dit.
    Ben nog steeds van slag. Denk aan mijn eigen eindigheid. Heb een leeftijd dat er al zovelen om me weggevallen zijn.

    Ruud.
    Laatst gewijzigd door ruudvanom; 24 november 2016 om 11:52

  4. #54

    Standaard

    Hallo Mathieu en alle andere leden van dit forum, de dochter van Jaap hier, tracker offspring :-) Een paar jaar geleden heb ik mij geregistreerd om hem eens te helpen met iets technisch, nooit gedacht dat ik zou inloggen om naar aanleiding van zijn dood iets te schrijven.
    Ik ben zó onder de indruk van jullie reacties, en de eer die jullie hem betonen! het is écht hartverwarmend voor ons als nazaten (zo noemde hij ons graag als hij ons een gezamenlijke mail stuurde) maar vooral voor hem, ik hoop dat hij vanaf zijn wolkje dit nog allemaal kan lezen, ik denk niet dat hij zich tijdens zijn leven heeft gerealiseerd hóe zeer jullie zijn stukken hebben gewaardeerd...
    en dan nu de aangepaste banner...dank je wel!

    Hartelijke groeten aan iedereen,
    Marjoleine
    Laatst gewijzigd door tracker offspring; 24 november 2016 om 12:09

  5. #55
    Geregistreerd
    24 augustus 2011
    Locatie
    Hendrik Ido Ambacht
    Berichten
    468

    Standaard

    Heel goed idee. Een soort erelidmaatschap. Zoals gezegd zal ik Tracker en zijn verhalen missen.
    En Ruud, zó oud ben je toch niet. Ik schat dat je er eentje 'uit de oorlog' bent. Ik word over 2 weken 86 en op die leeftijd moet men zich echt zorgen maken.
    Maar ik hoop nog jaaaaren met de NLV mee te kunnen doen. Jan

  6. #56
    Geregistreerd
    21 juli 2011
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    6.278

    Standaard

    Hallo Jan.

    Het klopt dat jij nog weer ouder bent maar alles boven mij is al weg aan vrienden, familie en bekenden, en ook een aantal onder me al.
    Dat maakt mij op dit moment van Jaap's verscheiden toch wel somber, het besef dat er veel meer achter je ligt dan voor je.

    Ruud.
    Laatst gewijzigd door ruudvanom; 24 november 2016 om 17:12

  7. #57
    Geregistreerd
    18 februari 2013
    Locatie
    Asperen
    Berichten
    1.566
    Weblogartikelen
    4

    Standaard

    Ruud, ik begrijp je somberheid wel een beetje, hoewel ik er met mijn 23 jaar natuurlijk niks over kan zeggen. Eén ding: je werk wordt bijzonder gewaardeerd!

    Daan

  8. #58
    Geregistreerd
    29 februari 2008
    Locatie
    P.B.Pouw
    Berichten
    928

    Standaard

    Hallo Allemaal,

    Iedereen die graag wil bijdragen kijk dan op mijn persoonlijk profiel / over mij . Daar staat een bankrekening nummer en een email adres als je geld wilt overmaken met Paypal.

    Ik dacht aan 7.50 euro dan zijn vrijwel zeker alle kosten gedekt en kan ik ook Classic wat benzine geld toestoppen.

    Als afsluiting van deze thread lijkt het me verstandig om deze te plaatsen in een nieuwe rubriek : In memoriam

    En misschien is het een idee aan de familie om de naam van Tracker te veranderen in : Tracker - Jaap de Moor
    dit zodat in de toekomst zijn verhalen makkelijker zijn terug te vinden.
    Laatst gewijzigd door Pim Pouw; 25 november 2016 om 07:51

  9. #59

    Standaard

    Hoi Pim,
    Paypal accepteert het e-mail adres niet.

  10. #60
    Geregistreerd
    25 augustus 2015
    Locatie
    Nw. Lekkerland
    Berichten
    535

    Standaard

    Geld is overgemaakt per stoomgiro.

    @Ruud, Dat gevoel heb ik nog niet, maar ik ben ook pas zeventig. Wel een apart gevoel als de laatste ouder/schoonouder verdwijnt, want dan ben jij de volgende. Alles wordt wel minder en trager, maar ik ben blij met alle dingen die ik nog wel kan.

    Adri
    Laatst gewijzigd door Breeze; 25 november 2016 om 12:33

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •