Pagina 8 van 8 EersteEerste ... 6 7 8
Weergegeven resultaten: 71 t/m 75 van 75

Discussie: Tracker.

  1. #71

    Standaard

    Hoi Pim,

    Je had gelijk, het was de spatie, geld is net overgemaakt.
    Cees

  2. #72
    Geregistreerd
    25 juni 2010
    Locatie
    The dark side of the moon
    Berichten
    5.239

    Standaard

    Ik had het al enige dagen geleden al over gemaakt , bedankt dat je dit hebt willen regelen
    Laatst gewijzigd door jan wullink; 28 november 2016 om 11:10
    Als WO2 verzamelaar, verzamel je uit interesse naar het verleden.

  3. #73

    Standaard

    Iedereen kan elke dag gaan "hemelen" (die hartaanval, die boom op de weg etc.).

    Daarom raad ik iedereen aan die enigszins zeldzaam historisch (foto-)materiaal heeft, om je verantwoording te nemen door er NU een instructie bij te doen waarheen het moet na overlijden (ik heb nu een kleine duizend Koolhoven foto's tot een eeuw oud; en ik heb -met 65 jaar- nu zoiets bijgevoegd waarheen het dan gratis moet).
    Het komt zo vaak voor dat de nazaten het belang er niet van inzien en dat er geen geïnteresseerden onder hen zijn: in het slechtste geval raakt het dan definitief verloren.

    Waarheen wil jij dat je mooie verzameling gaat bij onverwacht overlijden, stel morgen? - Schrijf het dus nu op !

    Hans

  4. #74

    Standaard

    Interessante vraag Hans,
    Misschien iets voor een aparte discussie.
    Ikzelf zit regelmatig te peinzen wat er met mijn twee cockpits moet gebeuren. Doneren aan de Stichting lijkt me geen optie omdat deze geen enkel benul heeft van de ontstaansgeschiedenis van de twee zelfgebouwde cockpits of dat uit ervaring blijkt dat er niet zorgvuldig mee wordt omgegaan. Mijn vrouw heeft er ook geen interesse in anders dan dat het iets van mij is maar verder wat ermee moet gebeuren. Ooit had ik in het begin het plan om in geval van overlijden de boel na te laten aan het Aviodrome, maar goed we weten hoe dat is afgelopen, hetzelfde geldt voor Soesterberg. In het beste geval zouden ze in opslag terecht komen of verschroot/verpatst. Wat blijft er dan over, ebay/marktplaats?
    Het is leuk als je iets begint uit enthousiasme maar daarna komen de problemen pas.
    Cees

  5. #75
    Geregistreerd
    18 februari 2013
    Locatie
    Asperen
    Berichten
    1.566
    Weblogartikelen
    4

    Standaard

    (ik rakel dit draadje even weer op in verband met de datum van vandaag)

    Zeker een interessante vraag! Kijk, foto's en documenten kun je nog in een archief kwijt, maar met een zelfgebouwde cockpit wordt dat toch lastig... Ergens ben ik daarom wel voorstander van uitgebreide (digitale) documentatie. Is dat gek?

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •